PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracuje u mnie, a jednak nie u mnie

  • 51. Data: 2006-10-04 19:44:27
    Temat: Re: Pracuje u mnie, a jednak nie u mnie
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    W wiadomości <news:eg0vua$ht3$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Yapka <n...@b...pl> pisze:

    > Nie sadze. Mam inne zdanie - nie jestes wszechwiedzaca wyrocznia zeb
    > osadzac kto ma racje.

    Nie chodzi o to czy masz rację czy nie, lecz o to, że pieprzysz bez sensu.

    --
    Nixe

  • 52. Data: 2006-10-06 08:13:14
    Od: "Yapka" <n...@b...pl>

    > Za to Ty jesteś, by kogoś osądzać i nazywać krwiopijcą, tak?

    nie, nie jestem

    ale jestem sfrustrowanym pracowanikiem ktory nie lubie swojego szefa wiec
    mozna mi chyba wybaczyc :D

  • 53. Data: 2006-10-06 08:15:51
    Od: "Yapka" <n...@b...pl>

    > Nie chodzi o to czy masz rację czy nie, lecz o to, że pieprzysz bez sensu.

    oj wyluzuj sie nixon :) widze ze tu sami krwiopijcy :D

  • 54. Data: 2006-10-06 16:25:17
    Od: Zbigniew Niedzwiedz <z...@l...onet.pl>

    On Tue, 3 Oct 2006 23:42:43 +0200, "Nikiel ;-\)"
    <n...@p...fm> wrote:

    >Jeżeli w tym czasie widzi pracownika 'zapi*go' gdzieś na budownie, zrobi
    >zdjęcia to imo może to być przyczyna do stwierdzenia, że pracownik źle
    >wykorzystuje zwolnienie lekarskie.

    I sporządzi komisyjny protokół (najlepiej podpisany przez pracownika).

    >Tak, ZUS też może skontrolować.

    Dopóki nie płaci to nie chce. Przerabiałem.

    >Może, ZUS może wezwać 'podejrzanego' o stawienie się przed lekarza
    >zusowskiego, w celu zweryfikowania.
    >Albo inaczej, jeżeli jeden pracodawca przesyła do zus dokumenty, ze
    >pracownik jest chory, a drugi w tym samym czasie rejestruje pracownika w
    >zus i nie wykazuje że jest chory to imo może być podejrzane /tzn. zus
    >chyba jeszcze nie ma takiej mozliwosci aby to sprawdzić (imo system
    >sobie z tym ejszcze nie radzi), ale kto wie co będzie za parę lat.../

    W rzeczywistości może być tak, że pracownik jest "chory" a w tym czasie
    pracuje na czarno u nowego pracodawcy.
    --
    z...@l...onet.pl - Zbigniew Niedźwiedź - GSM/SMS:+48601263351
    http://www.omega.computer.lublin.pl GaduGadu #589387