PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca bedzie mnie zwalnial - jaka forma rozwiazania umowy ? › Pracodawca bedzie mnie zwalnial - jaka forma rozwiazania umowy ?
  • Data: 2006-08-17 16:55:20
    Temat: Pracodawca bedzie mnie zwalnial - jaka forma rozwiazania umowy ?
    Od: "Hans Schnitzell" <n...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam nastepujacy problem:
    Pracodawca poinformowal mnie, ze w zwiazku
    z brakiem zatrudnienia dla mnie bedzie zmuszony
    mnie zwolnic.
    Innymi slowy mowiac, nie ma juz tyle roboty co kiedys,
    a centrala zwalania ludzi - w tym i mnie.

    Moje pytanie w zwiazku z tym brzmi:
    Jaka forme wypowiedzenia najlepiej przyjac
    (tu bede mogl wybrac,
    czy to on rozwiazuje ze mna umowe, czy tez za poprozumieniem stron
    - pracodawca twierdzi, ze bedzie mu to obojetne)
    by w razie rychlego nie znalezienia nowego miejsca zatrudnienia,
    byla dla mnie najkorzystniejsza, tj. bym mogl
    jak najszybciej otrzymywac zasilek itp. ?