PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca bedzie mnie zwalnial - jaka forma rozwiazania umowy ? › Re: Pracodawca bedzie mnie zwalnial - jaka forma rozwiazania umowy ?
  • Data: 2006-08-17 19:12:21
    Temat: Re: Pracodawca bedzie mnie zwalnial - jaka forma rozwiazania umowy ?
    Od: "Nelson Mandela" <n...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

    Hmm,
    Dzięki, właśnie zastanawiam się,
    bo w urzędzie pracy nie udzielili mi dostatecznych wyjaśnień,
    tłumacząc jakoś mgliście,
    a i z bieżących informacji jakie znalazłem o tym w necie
    nie wynika to dla mnie jasno.
    Ponoć od razu mogę dostać zasiłek jedynie w przypadku
    -zwolnień grupowych
    -przymusowej zmiany miejsca zamieszkania

    Z innych powodów trzeba czekać 90 lub 180 dni.
    Do tego czasu mam żywą nadzieję znaleźć już coś sensownego :)
    A rejestrować i tak się będę choćby dla ubezpieczenia.

    W swiadectwie bede miał wpisane
    WYPOWIEDZENIE UMOWY O PRACE PRZEZ PRACODAWCE
    Dz.Ust 4/90 art. 10
    Mam tylko nadzieję, że urząd będzie miał jasność, że nie chodzi
    tu o żadne tam zwolnienie dyscyplinarne, ani inne z mojej winy!