PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca we Francji

  • 1. Data: 2002-09-30 19:08:39
    Temat: Praca we Francji
    Od: t...@p...onet.pl

    Cześć
    Chciałby z początkiem następnego roku spróbować poszukać pracy we Francji.
    Mniej więcej północny-zachód, w dziedzinie informatyki (sieci). Czy jest ktos w
    stanie się wypowiedzieć jak tam jest z pracą. Przede wszystkim czy pracodawcy
    francuscy są zainteresowani zatrudnianiem Polaków, jak nas oceniają jako
    pracowników, jakich formalności trzeba dopełnić, aby móc legalnie pracować.
    Zakładam, że na początek mam gdzie zamieszkać (rodzina) i swobodnie
    porozumiewam się w tym języku. Jakiś czas temu czytałem w i-necie, że wystarczy
    znaleźć chętnego pracodawcę, on musi pozałatwiać papierki w swoim urzędzie
    pracy, ja papierek w konsulacie i GO. Czy faktycznie tak jest? A, kwestia
    wynagrodzenia. Powiedzmy, że wszystko jest dograne pod względem formalnym. Na
    jaką kwotę mogę się zgodzić tak, aby bezproblemowo się utrzymać (już nie
    mieszkając u rodziny).

    Dzięki za wszystkie sensowne odpowiedzi
    Tomek

  • 2. Data: 2002-10-01 14:27:38
    Temat: Re: Praca we Francji
    Od: t...@p...onet.pl

    Postanowiłem wrzucić pytanie jeszcze raz tak aby było w aktualnych wątkach a
    nie w archiwum. Tych co czytali przepraszam za zaśmiecanie/
    pozdrawiam
    Tomek