PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca na stacji paliw - jakie warunki?Re: Praca na stacji paliw - jakie warunki?
    From: "Jackare" <j...@...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca na stacji paliw - jakie warunki?
    Date: Fri, 16 Jan 2009 07:15:05 +0100

    Użytkownik "Wadim" <R...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gkn827$fmd$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Zastanawiam sie nad praca na kasie na stacji benzynowej zagranicznej
    > firmy.
    > Jakie warunki panuja na markowych stacjach. Czy jest gola pensja czy sa
    > jakies bonusy, procent od obrotu (sklep, bar)? Z gory dzieki za pomoc.

    Wiele firm stosuje pełną odpowiedzialność materialną za towar w sklepie przy
    stacji. Odpowiedzialność jest zbiorowa - obciążenie spowodowane stratami
    (które podobno zawwsze są) jest dzielone na wszystkich pracowników.
    Siostra mojego kolegi miała stałą, gołą pensję, ale nie była to stacja tzw
    "markowa" tylko taka mała prywatna "no name"
    Z tymi "markowymi" stacjami też jest różnie, np stacje Statoil należą
    bezpośrednio do Statoil a stacje BP czy Orlenu to w znakomitej większości
    franchizing lub ajencja, więc de facto pracując na takiej stacji pracuje się
    w firmie pana Janka Kowalskiego a nie w BP.
    --
    Jackare