PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukuję pracy jako sprzedawca

  • 1. Data: 2003-12-24 21:20:13
    Temat: Poszukuję pracy jako sprzedawca
    Od: "Profil1" <h...@n...pl>

    -Mam podstawowe wykształcenie
    -Urególowany stosunek do służby wojskowej
    Mój numer 508113105

  • 2. Data: 2003-12-27 09:10:46
    Temat: Re: Poszukuję pracy jako sprzedawca
    Od: " Marek" <m...@W...gazeta.pl>

    Profil1 <h...@n...pl> napisał(a):

    > -Mam podstawowe wykształcenie
    > -Urególowany stosunek do służby wojskowej
    > Mój numer 508113105

    Taki wykształcony, a nie widzi, ze tego chleba leży wszędzie pełno.

    Marek

  • 3. Data: 2003-12-27 22:14:51
    Od: "przemo77" <p...@e...NOSPAM.com.pl>

    Profil1 wrote:
    > -Mam podstawowe wykształcenie
    > -Urególowany stosunek do służby wojskowej
    > Mój numer 508113105

    jak zobaczylem pierwszy akapit to az dreszcze po mnie przeszly - to tacy
    jeszcze sa - ja mam wyzsze i mialem problemy zeby znalezc prace jako
    sprzedawca - jak ty wyobrazasz swoja przyszlosc ? - lepiej idz do szkoly

  • 4. Data: 2003-12-29 21:49:16
    Od: "Artur Jedliński" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Profil1" <h...@n...pl> napisał w wiadomości
    > -Mam podstawowe wykształcenie
    > -Urególowany stosunek do służby wojskowej
    > Mój numer 508113105

    Taaa.... te podstawowe to tez sie chyba skonczylo na trzeciej klasie
    podstawowki, bo widze ze z ortografia to jestesmy na bakier.

    --
    - Artur Nataniel Jedlinski ---
    artur @ jedlinski.pl

    - GRY dla każdego: http://www.rebel.pl/ -------