PracaGrupypl.praca.dyskusje › PTK Centertel

  • 11. Data: 2003-06-01 16:39:17
    Temat: Re: PTK Centertel
    Od: "Lisa Foo" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik <a...@e...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:3bf8.00000353.3ed9d06c@newsgate.onet.pl...
    > Możesz sobie dać spokój od razu. Też jakieś pół roku temu starałem
    się o to
    > stanowisko. Scenariusz jest zawsze ten sam:

    Jak widać tym razem sie okazało inaczej. Czytaj nowy wątek.

    > Miałem odpowiednie kwalifikacje i jeszcze trochę innych aby aż nadto
    > spełnić wymagania. Ta oferta jest od pół roku. Zanim złożyłem
    > aplikację też wisiała od pół roku.

    Oferta ukazała się w tym roku dwukrotnie. Pod koniec marca oraz w
    połowie maja.Może mam szczęście.

    > Wniosek 1:
    > Nie zależy im naprawdę na przyjmowaniu ludzi do pracy ale o
    >rozeznaniu rynku. Kto, za ile i co umie.

    Czy ty naprawdę wierzysz w to co piszesz? Duże firmy kupują informacje
    o rynku od kogoś kto sie tym zajmuje np: Graftona, i temu podobnych
    Naprawdę trudno jest mi uwierzyć, że tej wielkości firma zbierałaby
    w ten sposób informcje.

    > Lepiej daj sobie spokój, chyba że chcesz sobie zobaczyć jak takie
    rozmowy wyglądają.

    To nie jest moja pierwsza rozmowa i jak dotąd nie różniła się
    specjalnie od innych. Konkurencji napisałabym to samo co ty :-),
    ale ja nie przepuszczam żadnej okazji :-)

    pzdr
    LF

  • 12. Data: 2003-06-02 14:26:46
    Od: "Carlos" <c...@w...pl>

    > 1. Zaprasza cię pani Anna P. na rozmowę
    <ciach>
    > 6. Pożegnanie i za tydzień informacja, że niestety ale nie mogą mnie
    przyjąć bo
    > ble ble ble i tak dalej.

    dokladnie tak to wyglada

    carlos

  • 13. Data: 2003-06-05 19:05:16
    Od: "Mesje" <s...@p...onet.pl>

    Przestancie bo jestescie smieszni niedlugo okaze sie ze bez znajomosci nie
    bedzie mozna zostac nawet zebrakiem. A co do "Centka" znam osoby ktore bez
    zadnych protekcji znalazly prace i doskonale sobie radza, czasem trzeba
    miec nieco wiedzy i pewnej osobowosci by dostac prace, moze akurat Wam jej
    zabraklo.

    -- -- --
    Pozdrawiam
    MS

  • 14. Data: 2003-06-05 20:00:00
    Od: Kaja <k...@B...op.pl>

    Tak się złożyło,że *Mesje* <bbo4dn$5t5$1@nemesis.news.tpi.pl> Thu, 5 Jun
    2003 21:05:16 +0200 napisał/a:

> [...]
    > miec nieco wiedzy i pewnej osobowosci by dostac prace, moze akurat Wam jej

    Hmmm...ja już te "osobowości" często widuję w najważniejszym salonie przy
    Pl.Konstytucji.Dziewczyny to jeszcze jeszcze,ale mężczyźni to pożal się
    Panie Boże.Wymoczki łyse,a tak ogólnie to z daleka widać,że ze wsi
    pozjeżdżali.

    --
    Kaja

  • 15. Data: 2003-06-05 21:23:41
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Kaja <k...@B...op.pl> writes:

    [..]

> [...]
    > Pl.Konstytucji.Dziewczyny to jeszcze jeszcze,ale mężczyźni to pożal się
    > Panie Boże.Wymoczki łyse,a tak ogólnie to z daleka widać,że ze wsi

    a po czym poznac z daleka, ze ktos ze wsi przyjechal?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net