PracaGrupypl.praca.szukana › -WARSZAWA- praca biurowa lub inna.

  • 1. Data: 2007-10-08 18:16:17
    Temat: -WARSZAWA- praca biurowa lub inna.
    Od: "Hania" <h...@o...pl>

    Witam!

    W chwili obecnej poszukuję stabilnej pracy biurowej na cały etat.
    Ukończyłam Technikum Ekonomiczne, po czym odbyłam Staż w Agencji
    Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. W ciągu ostatnich dwóch lat
    pracowałam w handlu, gdzie zdobyłam bogate doświadczenie w zakresie
    osobistej i telefonicznej obsługi klienta. Ponadto wykonywałam takie
    zadania jak obrót gotówkowy, raportowanie sprzedaży, wysyłka
    korespondencji i organizacja baz danych. Są to praktyczne umiejętności,
    które z pewnością przydadzą się w każdej firmie. Doskonale odnajduję się
    w pracy zespołowej, szybko się uczę i łatwo nawiązuję kontakty. Jestem
    osobą uczciwą, dyspozycyjną i pracowitą, ale przede wszystkim otwartą na
    nowe wyzwania i poszukującą możliwości rozwoju.

    Więcej szczegółów prześlę zainteresowanym w moim CV.
    Zapytania proszę kierować na adres email: h...@o...pl
    Pozdrawiam serdecznie!

    Hanna Leonik