PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 61. Data: 2002-12-01 23:01:21
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Kondor <w...@w...pl> wrote:

    > Gratuluję optymizmu, ale nie mierz wszystkich swoją miarką.

    A dlaczego nie? Do wszystkiego co mam doszedłem pracą rąk i mysleniem
    własnej głowy. Rodzice jedyne co m,ogli dać, to czas jaki spędzali ze
    mną w dzieciństwie, bo groszem nie śmierdzieli. Za to inwestowali to co
    mieli najlepiej jak potrafili - uczyli własne dzieci. I teraz zarówno
    ja, jak i mój brat mamy dobrą pracę, a co więcej - to praca nas szuka, a
    nie my jej.
    Wystarczy chcieć, a nie siedzieć na d... i narzekać.

    --
    ___________ (R)

  • 62. Data: 2002-12-01 23:01:45
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Neko <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> wrote:

    > Nie wiem po co dyskutowac z malostkowym ignorantem
    > w osobie Adama Płaszczycy. Szkoda strzepic klawiature

    Lepiej sobie ponarzekać :-)

    --
    ___________ (R)

  • 63. Data: 2002-12-01 23:02:45
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Kondor <w...@w...pl> wrote:

    > Powiedz to 3 milionom polskich bezrobotnych, frajerze

    Jak na razie, to Ty jesteś frajerem bez pracy. I mogę im powiedzieć -
    jesteście bez pracy dlatego, że nie potraficie zrobić niczego, co
    przyniesie inyym korzyść.

    --
    ___________ (R)

  • 64. Data: 2002-12-01 23:04:27
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    GreG <g...@w...pl> wrote:

    > Albo myslisz zlymi kategoriami, albo namawiasz do zostania
    > zlodziejem, oszustem, naciagaczem lub politykiem.

    Nie. Namawiam do zostania człowiekiem, który potrafi zrobić to, czego
    inni pożądają. Na przykład, w moim przypadku chodzi o dbanie aby ich
    instalacje pracowały sprawnie.

    > Sa ludzie jednak, ktorzy nie potrafia bez skrupulow zywic sie
    > kosztem innych, a maja ochote i rece do uczciwej, prostej pracy.
    Na przykład tacy jak ja - w życiu nie wziąłem grosza jako bezrobotny.
    Natomiast są tacy, którzy chca więcej i więcej pomocy z mojej kieszeni.

    --
    ___________ (R)

  • 65. Data: 2002-12-01 23:04:56
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    GreG <g...@w...pl> wrote:

    > W ktorym rezerwacie? Moze sie wybiore porobic zdjecia.

    Adres w sig-u.

    --
    ___________ (R)

  • 66. Data: 2002-12-01 23:05:42
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Kondor <w...@w...pl> wrote:

    > To mi się podoba!

    NO wiem - siedziec na bezrobociu i brać kaskę którą ja zarabiam (bo
    zasiłek, to kasa którą JA płacę w formir podatku).

    --
    ___________ (R)

  • 67. Data: 2002-12-01 23:07:16
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Neko <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> wrote:

    > Heh... widze, ze nie mylilem sie co do tej grupy.
    > No przeciez to jest zalosne. Facet poszukuje
    > pracy, moze jest w desperacji, a tu takie
    > odzywki ida. Zenujace. Jestes cyniczny - takich
    > ludzi sie nalezy wystrzegac.

    Pewnie. Lepiej we własnej, bezrobotnej kupie :-)

    Chesz mieć pracę - zastanów się co mają ludzie, którzy mają pracę.
    Przykłądowo - dlaczego ktoś woli zatrudnić technika elektryka do
    kierowania zespołem informatyków niż magistra informatyki?

    --
    ___________ (R)

  • 68. Data: 2002-12-01 23:08:05
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:
    > Ale po co sobie jezyk strzepic, najlepsza jest ignorancja !!!

    Ignorancja = brak wiedzy. Zazwyczaj idzie w parze z bezrobociem.

    --
    ___________ (R)

  • 69. Data: 2002-12-01 23:09:40
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Kondor <w...@w...pl> wrote:

    > 1. A kogo obchodzi jakie masz wyksztalcenie.Chodzi i ogólą sytuację.

    Ogólna sytuacja jest taka - jak ktoś chce pracę, to ją ma. Tylko jak się
    pojawia praca, to zaraz jest hasło 'za xxx zł to ja mam w d... tyrać'.
    Nie, to nie - lepiej ssać kasę od pracujących (płacących podatki),
    prawda?

    --

  • 70. Data: 2002-12-01 23:10:26
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    GreG <g...@w...pl> wrote:

    > OK. Nie mow czym sie zajmujesz. Powiedz tylko, czy jestes
    > uczciwym czlowiekiem.

    Jak najbardziej. Do wszystkiego co mam doszedłem praca własnych rąk i
    głowy. Rodzice dali mi tylko swój czas, bo nic więcej nie mieli.

    --