PracaGrupypl.praca.dyskusje › PH pracujący w spożywce(FMCG)

  • 1. Data: 2003-05-05 07:01:04
    Temat: PH pracujący w spożywce(FMCG)
    Od: a...@p...onet.pl

    Jest ktos na grupie kto pracuje badz pracowal w tej branzy?Wiadomo-firma firmie
    nierowna ale jakies ogolne spostrzezenia z takiej pracy da sie wyciagnac-wiec
    prosze o jakies uwagi.
    Szczegolnie w sytuacji gdy pracodawca daje na ZUS i autko a zarobek glownie od
    nas zalezy-co radzilibyscie poczatkujacemu na tym stanowisku w tej branzy?
    Oczywiscie kazdy inny uklad pracy tez mnie interesuje.
    Dzieki

  • 2. Data: 2003-05-05 18:38:18
    Temat: Re: PH pracujący w spożywce(FMCG)
    Od: "Andy" <a...@h...pl>

> [...]
    > nas zalezy-co radzilibyscie poczatkujacemu na tym stanowisku w tej branzy?
    > Oczywiscie kazdy inny uklad pracy tez mnie interesuje.

    Wydawało mi się, że FMCG to była branża farmaceutyczna... Ale pewnie źle mi
    się wydawało.

    Andy

  • 3. Data: 2003-05-05 18:58:03
    Od: "PROZAiC" <p...@g...pl>

    > Wydawało mi się, że FMCG to była branża farmaceutyczna... Ale pewnie
    > źle mi się wydawało.
    >
    > Andy

    1.
    Zależy co kto jada :)
    A tak po prawdzie - FMCG to "towary szybkozbywalne" lub "szybkorotujące".
    Nie ograniczają się do spożywki, ale obejmują chemię gosp. kosmetyki etc.

    2.
    Co chcesz wiedzieć?
    Temat jest gigantyczny!

    PROZAiC

  • 4. Data: 2003-05-06 15:35:31
    Od: a...@p...onet.pl

    > 2.
    > Co chcesz wiedzieć?
    > Temat jest gigantyczny!

    -dokladnie jak napisalem najbardziej interesuje mnie uklad jaki pracodawcy
    stwarzaja-akurat w tym przypadku daja tyle co na ZUS(zarejestrowac DG
    trzeba),autko i pokrywaja eksploatacje-reszta co sie wyciagnie z transakcji...
    Poniewaz to spozywka(szeroki przekroj artykulow) zastanawiam sie czy w tej
    branzy jest jakas rotacja zarobkow ze wzgledu na sezon chocby?.
    Takze jak napisalem interesuja mnie wszelkie komentarze co do proponowanego
    ukladu pracy-moze lepiej szukac czegos z solidna podstawa i niech firma nas
    rozlicza bez 'zawracania" sobie jeszcze glowy DG?-a jezeli przy takim ukladzie
    jest ok to jak w praktyce radzicie sobie z tego rodzaju wspolpraca-czyli czego
    i na jaki czas trzeba dopilnowac,rozliczyc,na co zwracac szczegolna uwage itp-
    nie prowadzilem wlasnej DG nigdy i mam zbyt male pojecie o tym w praktyce
    (teorii jest nieco:-)).
    No i ogolnie komentarze co do przykladowego dnia pracy(oczywiscie kazdy bedzie
    mial nieco inne doswiadczenia),kontaktow z sklepami ,hurtowniami itp
    Moze czegos sie szczegolnie wystrzegac?
    Temat rzeka jak widac-wiec wszelkie uwagi mile widziane-lacznie z tymi ile Wy
    wyciagaliscie srednio miesiecznie na czysto :-))?
    Serdeczne dzieki

  • 5. Data: 2003-05-06 15:44:15
    Od: "Andy" <a...@h...pl>

    Użytkownik "PROZAiC" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zależy co kto jada :)
    > A tak po prawdzie - FMCG to "towary szybkozbywalne" lub "szybkorotujące".
    > Nie ograniczają się do spożywki, ale obejmują chemię gosp. kosmetyki etc.

    ;-)) A możesz rozwinąć ten skrót?

    Andy

  • 6. Data: 2003-05-06 20:38:21
    Od: "PROZAiC" <p...@g...pl>

    Andy wrote:

    > ;-)) A możesz rozwinąć ten skrót?
    > Andy

    Fast Moving Consumer Goods
    czyli tłumacząc na żywca
    SzybkoRuszające się (lub wzruszające) Dobra Konsumenckie.

    Tak myślę sobie, że Szybkorotujące jest nienajgorszą alternatywą dla Fast
    Moving

    pozdrawiam
    PROZAiC

  • 7. Data: 2003-05-07 06:39:57
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    > SzybkoRuszające się (lub wzruszające) Dobra Konsumenckie.
    >
    > Tak myślę sobie, że Szybkorotujące jest nienajgorszą alternatywą dla Fast

    Dobrym jest tez okreslenie-dobra szybkozbywalne.
    A co z moim tematem/pytaniami?
    Pozdr

  • 8. Data: 2003-05-07 11:15:46
    Od: "PROZAiC" <p...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Dobrym jest tez okreslenie-dobra szybkozbywalne.
    > A co z moim tematem/pytaniami?
    > Pozdr

    Jak będę miał chwilę to co nieco ci napiszę, ale w tej chwili zakładają mi w
    domu elektrykę i zaraz wyłączą prąd :(

    pozdr.
    PROZAiC

  • 9. Data: 2003-05-08 06:12:09
    Od: a...@p...onet.pl

    > Jak będę miał chwilę to co nieco ci napiszę, ale w tej chwili zakładają mi w
    > domu elektrykę i zaraz wyłączą prąd :(

    -ok,cierpliwie czekam:-))

  • 10. Data: 2003-05-09 09:50:08
    Od: a...@p...onet.pl

    Alez ja jestem cierpliwy:-))
    Moze przez weekend ktos napisze jakies spostrzezenia dot. tematu?

    dzieki