PracaGrupypl.praca.dyskusje › Otwarcie sklepu komputerowego w trójmieście

  • 1. Data: 2005-10-04 11:37:41
    Temat: Otwarcie sklepu komputerowego w trójmieście
    Od: "kjuzik" <k...@p...onet.pl>

    Co sądzicie na ten temat czy jeszcze warto otwierać kolejny sklep chcę
    włożyć w temat 50.000zł mam firmę usługową, która działa już na rynku 4rok.
    Jeśli warto to gdzie najlepiej w trójmieście. Gdzie jest największe
    zapotrzebowanie

    Oczekuję sensownych odpowiedzi

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-10-04 12:04:51
    Temat: Re: Otwarcie sklepu komputerowego w trójmieście
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 04-10-2005 o 13:37:41 kjuzik <k...@p...onet.pl> napisał:

    > Co s?dzicie na ten temat czy jeszcze warto otwieraae kolejny sklep chc?
    > w?o?yae w temat 50.000z? mam firm? us?ugow?, która dzia?a ju? na rynku
    > 4rok.
    > Je?li warto to gdzie najlepiej w trójmie?cie. Gdzie jest najwi?ksze
    > zapotrzebowanie
    >
    > Oczekuj? sensownych odpowiedzi

    Prosze bardzo: to jest ogólnopolska grupa dyskusyjna dotycząca pracy, nie
    zaś trójmiejska dotycząca biznesu.

    --
    W powietrzu wisi coś podłego | Irracjonalne jakieś zło
    Ma się ochotę na jednego | I prawdę mówiąc, tylko to

  • 3. Data: 2005-10-04 12:21:16
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Tomasz Płókarz napisał(a):

    > Prosze bardzo: to jest ogĂłlnopolska grupa dyskusyjna dotyczÄ?ca pracy,
    > nie zaĹ? trĂłjmiejska dotyczÄ?ca biznesu.

    ja z innej beczki: strasznie Pan krzaczy podczas odpisywania.
    Przeszkadza mi to o tyle, że nie moge przeczytac co Pan napisal.
    A bardzo bym chcial na przyklad.

    --
    czarny
    http://www.ef2.prv.pl