PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oferty pracy w bankach

  • 1. Data: 2005-10-03 20:21:26
    Temat: Oferty pracy w bankach
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Witajcie.

    Moze sie przyda. Pod adresem http://praca.prnews.pl wystartowal dzial z
    ofertami z praca pochodzacymi z instytucji finansowych (w glownej mierze z
    bankow). Juz w tej chwili jest kilka ciekawych ogloszen - bezposrednio z
    bankow.

    Mimo nazwy - PRNews.pl - to serwis przede wszystkim o bankowosci i
    finansach - i takiez tam ogloszenia bedzie mozna znalezc :) Jak na poczatek
    idzie calkiem dobrze - mam nadzieje, ze bedzie tez tak w przyszlosci.

    Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzania.

    http://praca.prnews.pl

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 2. Data: 2005-10-04 05:49:36
    Temat: Re: Oferty pracy w bankach
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Juz w tej chwili jest kilka ciekawych ogloszen - bezposrednio
    > z bankow.

    Praca w banku? A fuj...!
    Mimo wszystko zycze powodzenia w prowdzeniu strony.
    czarny

    --
    http://www.ef2.prv.pl
    fotografia ślubna | monochromatyczna | retro

  • 3. Data: 2005-10-04 20:14:24
    Od: "ewela" <e...@o...pl>

> [...]
    > idzie calkiem dobrze - mam nadzieje, ze bedzie tez tak w przyszlosci.

    Może coś więcej na Poznań? Warszawa i Wrocław ma zawsze najwiecej ogłoszeń...