PracaGrupypl.praca.dyskusje › Otrzymalem druga szanse... - wielki dylemat...

  • 11. Data: 2003-05-04 16:35:16
    Temat: Re: Otrzymalem druga szanse... - wielki dylemat...
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:

    > To jeden z przykładów ulg dla studentów, absolwentów itp.

    chyba ulg dla zatrudniających studentów?

    NP: Death - "Scream bloody gore"

    --
    Brother will kill brother
    Spilling blood across the land

  • 12. Data: 2003-05-04 19:39:40
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Flyer napisał(a):

    > albo innej umowy o świadczenie usług,

    a umowa o dzielo to jest wlasnie taka umowa? czy inna. Czy po
    skonczeniu 26 latek i (mam nadzieje, ze juz nie bede zatrudniony na um.
    o dz. ;) ale...) bede musial placic ten zlodziejski zus?

    --
    pozdrawiam rafi
    [winietki i w ogole podatki od podatkow...]