PracaGrupypl.praca.dyskusjeOto normalny pracodawca....

  • 31. Data: 2003-04-30 13:05:38
    Temat: Re: Oto normalny pracodawca....
    Od: "Lukas" <t...@o...pl>

    > Wracam do pytania z poczatku mojego wywodu : czy masz stuprocentowo
    skuteczny
    > sposob na odsianie ziarna od plew ? Eee, chyba nie.

    Własnie nie mam takiego sposobu 100% , ale w wielu przypadkach kieruje sie
    intuicja

    Czesto spotykałem sie z wrecz niewiarygodnymi cv-kami to wystarczył jeden
    telfon
    w mijesce z cv. i sprawa sie wyjasniała - szkoda tylko ze na szkode
    pracownika

    Kłamia, kłamią , kłamia

    Miałem kolesia , na rozmowie co podawał sie za inzyniera informatyki
    a po pytaniu gdzie skonczył studia nie mógł wymienic nazwy szkoły:)
    absurd!!

    Wyobraz sobie , ze kiedys znalazłem podanie kolesia , który twierdził ze
    pracował w mojej prywtnej firmie( kiedys posiadałem wymieniona w CV)

  • 32. Data: 2003-04-30 13:08:37
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> wrote in

    /nieladnie ciachne cala tresc.../

    Kaju, zapewniam Cie, ze znam sie na tym chyba troszke lepiej (bankowosc
    elektroniczna)
    :-) Po prostu rozsmieszylo mnie stwierdzenie, ze program sluzyc bedzie prawdopodobnie

    do drukowania przelewow ...drukowanie to naprawde marginalna (tzn. niezbyt zwiazana z

    sama istota problemu, choc dla ksiegowosci uzyteczna) funkcjonalnosc. Oczywiscie
    jesli
    mowimy o bankowosci elektronicznej jako takiej, a nie o jakims programie do
    drukowania
    przelewow noszonych do banku (z nowoczesna bankowoscia majacym malo wspolnego).

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 33. Data: 2003-04-30 14:02:22
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > I z góry wiedziałeś, że to wszystko zrobisz w ciągu miesiąca ?
    Oj nie tam były jeszcze prostsze zadania, ale te jako pierwsze przyszły mi
    do głowy jak wczoraj odpisywałem.

    > Temat "Stworzenie strony internetowej z oferta firmy", to może być zajęcie
    > na dwie godziny i na dwa miesiące.
    No jedna mój kolega robi od dwóch lat... No ale tam nawet na chiński jest
    tłumaczona, a to cad on-line.

    > (...)
    > Gratuluje i życzę powodzenia.
    Na razie nie dziękuję, jak przedłużą mi umowę to dopiero uznam że mam pracę.

    motto
    icq: 238159966

  • 34. Data: 2003-04-30 14:05:32
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Rafał" <k...@g...ox.pl> napisał w wiadomości
    > No właśnie... Co Ty tu robisz na tej grupie? Czytamy?! Piszemy?! Wypad do
    > roboty, bo jeszcze ją stracisz !!!
    > Oczywiście ;)
    > I powodzenia z zadankami. :)
    Umowę podpisuję 5 maja o godzinie 9:00. Na razie jeszcze jestem bezrobotny.
    :)

    motto
    icq: 238159966

  • 35. Data: 2003-04-30 14:09:34
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Vei" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zreszta tak mi sie zdaje, ze przez kilka dni
    > cie nie bylo na grupie, wiec pomyslalam sobie "Ooo motto chyba znalazl
    > wreszcie prace" :))
    Byłem, ale tylko czytałem, mam świadomość iż moje "biadolenie" działało wam
    na nerwy (mi by działało), ale w ten sposób nie zatruwałem życia domownikom
    :)

    motto
    icq: 238159966

  • 36. Data: 2003-04-30 16:53:41
    Od: "D+" <t...@w...pl>

    Użytkownik "motto" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Paweł Suwiński" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > plose baldzo :) to co pamiętam...
    >
    > 1. Uporządkowanie wszystkich (14) komputerów z zainstalowanymi win98
    (ponoć
    > SE)...
    > 2. Połączenie w sieć (okablowanie i konfiguracja) komputerów z win98 do
    > serwera na nowelku i przygotowanie całości do zainstalowania przez jakiś
    > speców "symfonii" i kilku innych programów (w sumie mógłbym to zrobić sam,
    > ale co mi szkodzi, przyjdą i zainstalują)...
    [ciach]

    hm... to ja się staram o pracę gdzie wymagania i zadania na początek będą
    prawie z kosmosu....
    aby tylko adekwatnie mi zapłaciono.

    s3w

  • 37. Data: 2003-04-30 21:17:39
    Od: Paweł Suwiński <d...@w...pl>

    Dnia śro, 30 kwi 2003 tako rzecze KrzysztofM:

    > czasem mam sentyment do tych czasów z DOS-em - systemy chodziły stabilniej,
    > nic się nie wieszało i działało dużo szybciej:)

    O, to w takim razie powinieneś się w linuksie odnaleźć. :)

    --
    Uzdrawiam
    Paweł Suwiński

  • 38. Data: 2003-04-30 21:28:49
    Od: Paweł Suwiński <d...@w...pl>

    Dnia śro, 30 kwi 2003 tako rzecze Rafał:

    >(...) Nie umieją się przyznać do błędów, a jak im się coś
    > trafi trudniejszego, to idą na łatwiznę. Między innymi dlatego, mam na
    > servie FreeBSD, a nie Linuksa. Ten drugi nie miał wkompilowanych w jądro
    > ACLi... :>>>

    Nie wiem co to ACLe i czy jądro linuksowe to obsługuje (chociaż wątpię
    aby nie obsługiwał), ale wcześniej piszesz o chodzeniu na łatwiznę
    itp., a z Twojego posta wynika, że wybrałeś BSD tylko dlatego,
    że w linuksie nikt Ci tego nie podał na tacy. To się nazywa albo
    *hipokryzja* albo niezbyt fortunnie sformułowana wypowiedź.

    --
    Uzdrawiam
    Paweł Suwiński

  • 39. Data: 2003-04-30 21:54:00
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    30 kwiecień 2003 (środa).Patrzę,a tu o godz. 15:8 *Wojciech Skrzypinski*
    <X...@2...85.112.42> napisał(a):

> [...]
    drukowania
    > przelewow noszonych do banku (z nowoczesna bankowoscia majacym malo wspolnego).

    Alez oczywiście masz rację... z tym że: bankowość to bankowość,a przelewy
    firmy i elektroniczne ich przekazywanie bankowi to zupelnie co innego.
    My nie mówimy o samym drukowaniu przelewów,ale jeszcze nie wiadomo(bo sam
    przedpiśćca jeszcze nie wie) o jaki program w jego firmie chodzi.
    Tak szczerze mówiąc,to nie spotkałam się jeszcze z elektronicznym
    przekazywaniem przelewów _firma-bank_...Ty masz chyba na myśli konta
    prywatne i łączenie się osoby fizycznej,wydawanie dyspozycji bankom przez
    internet.

    EOT

    --
    Pozdrowienia,
    Kaja

  • 40. Data: 2003-05-01 08:27:52
    Od: Przemek Wrzesinski <p...@n...gazeta.pl>

    Jakiś czas temu, Kaja w wiadomosci
    <rhbwi9whyj5d$.dlg@unikatowy.adres.e-maill>
    w swoim donosie napisał(a):

> [...]
    >przekazywaniem przelewów _firma-bank_...Ty masz chyba na myśli konta
    >prywatne i łączenie się osoby fizycznej,wydawanie dyspozycji bankom przez

    Oj to dziwne, teraz juz prawie kazdy wiekszy bank oferuje dostep do kont
    firmowych via modem i/lub internet.

    Przemek
    --
    mors(at)morsik(dot)net