PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odsetki za wynagrodzneie w okresie zawieszenia

  • 1. Data: 2008-09-22 13:53:10
    Temat: Odsetki za wynagrodzneie w okresie zawieszenia
    Od: "PioPio" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam serdecznie,
    może ktoś mi pomoże.
    Sytuacja wygląda następująco:
    człowiek został oskarżony o coś tam i w związku z tym został zawieszony w
    pracy jako nauczyciel.
    Procedura od tego czasu trwała ok. 2 lata w okresie tym pobierał wynagrodzenie
    w wysokości 50% swojej pensji.
    Teraz został prawomocnie uniewinniony i wraca do pracy.
    Z tego co mi sie udało dowiedzieć dostaje zwrot dodatkowych 50% wynagrodzenia
    za okres zawieszenia.
    I tutaj rodzi się pytanie - czy należy za ten okres policzyć ustawowe odsetki,
    od kwot, które mu się należały?
    Nie mogę nigdzie znaleźć informacji na ten temat, w KP nie ma nigdzie albo ja
    nie potrafię znaleźć.
    Spotkał się ktoś z takim przypadkiem może wie jak to uzasadnić i czy w ogóle
    żądać takowych odsetek.

    PioPio