PracaGrupypl.praca.dyskusje › ING - doradca klienta

  • 1. Data: 2008-09-21 19:57:08
    Temat: ING - doradca klienta
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Podobno jest tak, że każdy ma założoną DG i poszukuje aktywnie klientów i
    dostaje kase, za każdego znalezionego klienta, który kupił produkt ING:
    ubezpieczenie, polise itp.
    Raz na jakiś czas dyżur w placówce.

    Warto ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/

  • 2. Data: 2008-09-22 12:08:27
    Temat: Re: ING - doradca klienta
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał w
    wiadomości news:gb68up$4av$1@inews.gazeta.pl...

    > Podobno jest tak, że każdy ma założoną DG i poszukuje aktywnie klientów
    > i dostaje kase, za każdego znalezionego klienta, który kupił produkt
> [...]

    Odpowiedz sobie na pytanie, jak często ludzie kupują jakiekolwiek
    ubezpieczenia i jaki udział w tym mają jakieś ch..owe ubezpieczenia na
    życie.

    e.

  • 3. Data: 2008-09-23 09:46:02
    Od: "lwh" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał w
    wiadomości news:gb68up$4av$1@inews.gazeta.pl...
    > Warto ?

    Pomyśl ilu znasz ludzi przy forsie, którzy nie maja ubezpieczenia na życia i
    będą skłonni je kupić ?
    Naciągnąć będziesz mógł tylko młodych yuppi, którzy niedawno skończyli
    szkoły i zaczęli swoją dobrze płatną robotę. Jak do nich dotrzesz, by inni ,
    zasłużeni cię nie ubiegli ?
    Reszta potencjalnych już ma. Bogaci w ogóle nie rozmawiają z akwizytorami.

  • 4. Data: 2008-09-28 18:32:59
    Od: "Pytlar" <p...@o...pl>

    moj kolega pracowal rok wlasnie an takim stanowisku. Wlasnie je zostawil,
    kasa nieadekwatna do poswiecanego czasu. RYnek polis na zycie nie jest za
    duzy wciaz.
    Teraz szuka jakies fajnej firmy by zostac przedstawicielem handlowym

    Pozdrawiam
    Pytlar