PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedzialność materialna pracownika › Odpowiedzialność materialna pracownika
    From: t...@p...onet.pl (Teos)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odpowiedzialność materialna pracownika
    Date: 3 Sep 2004 10:25:28 +0200

    Witajcie,
    mam problem w pracy i mam nadzieje że mi pomożecie.
    Jestem informatykiem w jednej ze spółek PKP, mam pod opieką ok. 30
    komputerów. Dyrekcja własnie wpadła na genialny pomysł aby podpisać ze
    mną umowę na mocy której mam przejąć odpowiedzialność materialną za
    cały ten sprzęt. Pracuję w tym zawodzie od lat ale po raz pierwszy
    sie spotykam z takimi zakusami. Co o tym sądzicie ? Czy pracodawca ma
    do tego prawo ? Podpisać czy nie ????
    Oczywiście odpowiem na wszelkie pytania uzupełniajace :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Teos