PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ?

  • 21. Data: 2009-09-30 19:39:38
    Temat: Re: Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ?
    Od: PrzemKo <p...@t...wroc.pl>

    > Tak? A kto ma klucze, kto w niej sprząta? Jak reglamentowany i
    > kontrolowany jest dostęp do niej?

    W prawdziwej serwerowni się nie sprząta. System klimatyzacji ma być
    taki, żeby po kilku latach pracy na wentylatorach nie było żadnego
    kurzu. To robi wrażenie, jeśli demontuje się stary serwer z szafy, a on
    wygląda na nieużywany...

  • 22. Data: 2009-09-30 20:10:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ha0c5i$oq8$1@pyro.tvk.wroc.pl PrzemKo <p...@t...wroc.pl>
    pisze:

> [...]
    > żeby po kilku latach pracy na wentylatorach nie było żadnego kurzu. To
    > robi wrażenie, jeśli demontuje się stary serwer z szafy, a on wygląda na
    Dziwna teoria, ale - to prawie tak jak w prawdziwej sali operacyjnej. Tam
    system klimatyzacji musi być jeszcze lepszy.
    A jednak w nich sprzątają.
    I w serwerowniach też.

    --
    Jotte

  • 23. Data: 2009-09-30 20:21:43
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

> [...]
    > żeby po kilku latach pracy na wentylatorach nie było żadnego kurzu. To
    > robi wrażenie, jeśli demontuje się stary serwer z szafy, a on wygląda na

    ale widziałeś coś takiego czy to tylko takie Twoje wyobrażenie lub teoria z
    książek s-f ?
    --
    Jackare

  • 24. Data: 2009-10-01 16:59:30
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "PrzemKo" <p...@t...wroc.pl> napisał w wiadomości

    > W prawdziwej serwerowni się nie sprząta. System klimatyzacji ma być
    > taki, żeby po kilku latach pracy na wentylatorach nie było żadnego
    > kurzu.

    chyba Ci się serwerownia z clean-room'em pomyliła.

    e.

  • 25. Data: 2009-10-02 19:41:31
    Od: PrzemKo <p...@t...wroc.pl>

    entroper pisze:
    > Użytkownik "PrzemKo" <p...@t...wroc.pl> napisał w wiadomości

    > chyba Ci się serwerownia z clean-room'em pomyliła.
    >
    > e.

    No akurat już parę sprzętów wymieniliśmy w takiej serwerowni. W jednym
    odziedziczonym pececie (ktoś go używał jako routera) mam upalony
    zasilacz, "pękate" kondensatory i idealnie czysty wentylator.

    Nie mam pojęcia co sprzątaczka miałaby tam do roboty, zwłaszcza że
    podłogi dziurawe (nawiew) i jeszcze musiałaby dostawać ekstra kasę za
    ciężkie warunki pracy (hałas). Aha, i jeszcze kwalifikować się do
    wejścia na salę z szafami (baba bez wykształcenia i z wiadrem wody w
    takim otoczeniu... no nie wiem). Serwerownia stoi w poamerykańskim
    bunkrze pod Norymbergą.

    -p

  • 26. Data: 2009-10-02 20:01:42
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ha5l11$j0u$1@pyro.tvk.wroc.pl PrzemKo <p...@t...wroc.pl>
    pisze:

    > Nie mam pojęcia
    Otóż to.

    --
    Jotte

  • 27. Data: 2009-10-02 22:35:12
    Od: PrzemKo <p...@t...wroc.pl>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:ha5l11$j0u$1@pyro.tvk.wroc.pl PrzemKo <p...@t...wroc.pl>

    > Otóż to.

    Słuchaj, jak chcesz to możesz sobie powycinać jeszcze ciekawsze
    fragmenty. Pozwalam, naprawdę...

  • 28. Data: 2009-10-04 15:49:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ha5v4j$lhc$1@pyro.tvk.wroc.pl PrzemKo <p...@t...wroc.pl>
    pisze:

    > Słuchaj, jak chcesz to możesz sobie powycinać jeszcze ciekawsze fragmenty.
    O co masz pretensję? Ogólnie przyjmuje się słuszną z racji wygody i
    czytelności zasadę, żeby ciąć zbędne fragmenty cytatów.
    Więc tak robię.

    > Pozwalam, naprawdę...
    Odetchnąłem z ulgą.
    Przez chwilę bałem się, że mógłbyś nie pozwolić i co ja bym wtedy zrobił?

    --
    Jotte

  • 29. Data: 2009-10-05 19:15:33
    Od: PrzemKo <p...@t...wroc.pl>

    Jotte pisze:
> [...]
    > O co masz pretensję? Ogólnie przyjmuje się słuszną z racji wygody i
    > czytelności zasadę, żeby ciąć zbędne fragmenty cytatów.

    Nie, nie mam żadnych pretensji (l.mn.).

    > Odetchnąłem z ulgą.
    > Przez chwilę bałem się, że mógłbyś nie pozwolić i co ja bym wtedy zrobił?

    Zrobiłbyś dokładnie to samo co teraz. To nie twoja wina - takim
    stworzyła cię natura.

  • 30. Data: 2009-10-05 21:31:58
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hadge4$gpg$1@pyro.tvk.wroc.pl PrzemKo <p...@t...wroc.pl>
    pisze:

    > Nie, nie mam żadnych pretensji (l.mn.).
    To fajnie, choć mnie to tak po prawdzie guzik obchodzi, zapytałem przez
    grzeczność.

    > Zrobiłbyś dokładnie to samo co teraz. To nie twoja wina - takim stworzyła
    > cię natura.
    Wyczuwam jakieś pokłady zazdrości. A przecież jeśli ciebie nie stworzyła
    natura lecz jesteś efektem jakiegoś nieudanego eksperymentu to też nie twoja
    wina. Wyzbądź się negatywnych emocji.

    --
    Jotte