PracaGrupypl.praca.dyskusjepracocholizm czy fobia › Odp: pracocholizm czy fobia
  • Data: 2006-02-04 18:50:18
    Temat: Odp: pracocholizm czy fobia
    Od: "Lukasz" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jesli nie myślisz za dużo w domu o pracy, to jest to zdrowe, dopóki nie
    przekroczy pewnej granicy, za którą jest już pracocholizm.

    Kiedyś słyszałem taką zasadę, że "różnica pomiędzy pracownikiem-mężczyzną i
    kobietą jest taka, że mężczyzna myśli w domu o pracy, a kobieta w pracy o
    domu". o latach obserwacji mam wrażenie, że jest to szczera prawda. Dlatego
    w ogólnym rozrachunku mężczyżni są zawsze bardziej cenni od kobiet i przez
    to więcej zarabiają na podobnych stanowiskach.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"