PracaGrupypl.praca.dyskusjepierwsza praca › Odp: pierwsza praca
  • Data: 2003-10-05 11:35:14
    Temat: Odp: pierwsza praca
    Od: "michał t" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam do uczelni 40 km ..jeżdżę pociągiem i autobusem....3h spokojnie.
    Czy 3 miesiące wakacji to mało na doswiadczenie zawodowe?
    (oczywiście nie zostaniesz kierownikiem :-) )
    Podczas studiów tez można chociażby ulotki roznosić, robić jakieś stronki
    www, rozlewać piwo(jako barman! )

    Jestem na 4tym roku , szukam pracy(jak zawsze) , czasem ją mam czasem nie,
    ale wiem co wpisac w CV....

    Ale nie przejmuj się , nawet jakbys miał doswiadczenie i tak pracy nie
    znajdziesz ;-) ........just kidding.....to wymaga wiele potu....

    pozdro