PracaGrupypl.praca.dyskusjepierwsza praca › Re: pierwsza praca
  • Data: 2003-10-05 18:15:55
    Temat: Re: pierwsza praca
    Od: "Jurek Minus" <a...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wkurzony <w...@r...ny> typed:

    [...]

    "modny kierunek", "pedagogiczny"

    ROTFl na maxa, spadlem z krzesla i nie wstalem przez dwie godziny

    btw moja znajoma tez konczyla "modny kierunek pedagogiczny" - studia
    dzienne, pol etatu pracy w szkolach w liceum w Krakowie i na krakowskich
    wsiach, wstawala o 5 rano, konczyla dzien o 22;

    "placowki do 15" - jeszcze wiekszy ROTLF - licea wieczorowe, technika z 3
    zmianami pracujace do 19 itp itd

    dla chcacego nic trudnego, nie osmieszaj sie w tym przypadku

    mam wrazenie, ze bedziesz dluuugo pracy szukal z takim nastawienie

    ZZ