PracaGrupypl.praca.dyskusjepierwsza pracaRe: pierwsza praca
  • Data: 2003-10-05 16:44:41
    Temat: Re: pierwsza praca
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wkurzony napisał(a):

    > Nie to miałem na myśli. Skończyłem kierunek pedagogiczny i wymaga
    > się teraz ode mnie doświadczenia (co najmniej 1 rok) w nauczaniu.
    a widzisz, to juz zupelnie co innego, gdybys studiowal np informe, to
    wiadomo, mozna strzelac fuchy, ale po pedagogice...hmmm nie moje tereny
    :), anyway moze warto poszukac pracy w szkolach prywatnych lub
    podstawowkach...

    ATSD jakim Ty bedziesz pedagogiem, skoro podczas dyskusji puszczaja ci
    nerwy?

    Zycze powodzenia. Moja mala rada nie wazne jakim kosztem, ale zdobadz
    jakies doswiadczenie nawet jako zastepca, zeby moc cokolwiek wpisac w
    CV. A czy na 3 czy 4 roku nie miales praktyk w szkolach? Moze to tez
    wpisac do CV...

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))