PracaGrupypl.praca.dyskusjejutro idę na rozmow › Odp: jutro idę na rozmow
    From: "Katia" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: jutro idę na rozmow
    Date: Tue, 4 Mar 2003 22:50:35 +0100

    Główny bohater (w tej roli <d...@p...onet.pl>)
    rzekł:4...@n...onet.pl...
    > nieuzywając "sexownego" porównania - ide na rozmowe w sprawie pracy
    do banku i
    > nie mówie że w poprzednim banku podkradałem gotówke z kasy. Tam mnie
    o to nie
    > pytają wiec nie mówie... jest ok? nie jest... czy może się myle?

    > Damon Stoudamire

    Chyba porownanie jest troche nie trafione...
    Dlaczego kobieta w ciazy kojarzy sie tylko ze zlym, stale nieobecnym
    pracownikiem, chorym (?!), wyludzaczem i oszustem?? To, ze czesc
    kobiet naduzywa zwolnien w ciazy, to fakt, tak samo jak ten, ze czesc
    pracodawcow nie palci nadgodzin albo i w ogole pensji. U mnie w pracy
    akurat jedna dziewczyna jest wciazy, i, jak na razie cztery osoby z
    naszego dzialu sa na zwolneiniach, a ona jakos nie...
    I jeszcze zadam Ci pytanie: czy gdybys wiedzial, ze za 8 miesiecy
    bedziesz musial isc np. na operacje, a potem jeszcze 4 miesiace
    kurowac sie w sanatorium, to przesiedzialbys te 8 miesiecy w domu, bo
    nie warto szukac teraz pracy, bo ewentualny pracodawca na tym ucierpi?
    Czy nie chcialbys, zeby w razie Twojej naglej choroby ZUS utrzymywal
    Cie z _Twoich_ skladek? A moze wiedzac, ze za 8 miesiecy bedziesz miec
    4-miesieczna przerwe w pracy od razu zaczalbys zyc z oszczednosci? W
    koncu rok to nie tak wiele, prawda?

    Katia