PracaGrupypl.praca.dyskusjejutro idę na rozmow › Odp: Odp: Odp: jutro idę na rozmow
  • Data: 2003-03-04 21:38:19
    Temat: Odp: Odp: Odp: jutro idę na rozmow
    Od: "Katia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Główny bohater (w tej roli Nina M. Miller <n...@p...ninka.net>)
    rzekł:m...@p...ninka.net...

> [...]
    czy
    > 10-18 to wybacz, ale zakladanie, ze sie "urwie" codziennie o 16 zeby
    > odebrac dziecko jest naiwnoscia i nieuczciwoscia rowniez - jesli
    placa
    > ci za siedzenie i pracowanie za 8 godzin.
    > tak bylo za komuny, ze sie "zalatwialo na miescie" wszystko,
    wlacznie
    > z kupowaniem miesa i staniem w kolejkach, w godzinach pracy.
    > jak ktoras kobieta nie umie pogodzic pracy z dzieckiem, nie ma do
    > dziecka opieki to niech sie nie dziwi, ze pracodawca ma do niej
    > pretensje, ze ciagle sie zwalnia i zwalnia.

    Nie bylo mowy o zwalnianiu sie, czy urywaniu, tylko o niecheci do
    brania nadgodzin. Jezeli ktos pracuje 9-17 lub 10-18 i jeszcze bierze
    nadgodziny, to kiedy bywa w domu? Raczej nie w porach aktywnosci
    takich malenkich dzieci.

    > poza tym zalozylas lekka raczka, ze dzieckiem dobrze zajmowac sie
    moze
    > i wychowac TYLKO matka.

    Nie, zalozyla, ze dziecku oprocz ojca potrzebna jest TAKZE matka, i
    najlepiej, zeby widywalo ja i mialo mozliwosc spedzenia z nia czasu
    troche czesciej niz tylko w weekendy (a moze i w weekendy bierze
    nadgodziny?). Ty natomiast zalozylas, ze dziecku wszystko jedno, byle
    sie nim ktos opiekowal, w miare mozliwosci z rodziny.

    > ojciec co siedzi w domu i zajmuje sie dziecmi to juz tego nie moze?
    > jak cyca nie da to dziecko bedzie chrome?

    A tu akurat masz racje: dzieci karmione piersia sa zdrowsze, bardziej
    odporne i rzadziej maja alergie. Zaleca sie karmienie dziecka piersia
    nawet do 2 lat.

    Katia