PracaGrupypl.praca.dyskusjejak obnizenie podatku przeklada sie na zwiekszenie ilosc miejsc pracy › Odp: jak obnizenie podatku przeklada sie na zwiekszenie ilosc miejsc pracy
  • Data: 2003-06-30 10:17:05
    Temat: Odp: jak obnizenie podatku przeklada sie na zwiekszenie ilosc miejsc pracy
    Od: "Siara" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Nina M. Miller wrote:

    > no i to jest problem, bo wiekszosc ludzi glosuje na sld albo inne
    > partie - ktore bynajmniej niz nie poprawia, ale za to krzycza
    > glosno.. i tak to sobie idzie.

    Powiedz mi prosze w takim razie która partia oprócz tego, że krzyczy może
    coś jeszcze poprawić?

    Ja jakoś takiej nie widzę! Widzę bandę kolesi którzy zmieniają partie jek
    rękawiczki! Dziś jest zielony i popiera obniżenie podatków, a jutro jest
    niebieski i jest przeciw. I jak takich ludzi traktować poważnie?

    --
    Pozdrawiam Siara
    press: e...@w...pl