PracaGrupypl.praca.dyskusjeczas pracyOdp: czas pracy
  • Data: 2002-10-31 20:49:29
    Temat: Odp: czas pracy
    Od: "Beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...

    Pozdrawiam

    > Bardzo ciekawe.
    > Czy czasami taki _zadaniowo-wynikowy_ czas pracy nie mogłby sie
    przeciagnąc do
    > powiedzmy 20 godzin na dobę albo i wiecej ... juz pracodawcy zacieraja
    rece ;-)
    > Pozdrowienia
    > Andrzej

    Kodeks pracy dopuszcza takie ustalenie czasu pracy i jednocześnie ustala że
    w takim przypadku nie ma prawa do godzin nadliczbowych. Podobnie prawa do
    godzin nadliczbowych nie mają między innymi pracownicy zarządzający zakłądem
    pracy. Co do zacierania rąk - to ta konstrukcja obowiązuje dość długo i
    jest wykorzystywana przez wielu pracodawców. I nie ja ją wymyśliłam.
    Pozdrowienia Beata