PracaGrupypl.praca.dyskusjePomysł na zarabianieOdp: Odp: Pomysł na zarabianie
  • Data: 2003-02-13 10:31:59
    Temat: Odp: Odp: Pomysł na zarabianie
    Od: "Rafal" <?@?.?> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Obywatel :-) <o...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b2fptn$mec$...@i...gazeta.pl...

    > Wytłumacz mi Rafale - jak mam przedstawić mój konkretny pomysł na
    zarabianie
    > (zachęcając jednocześnie innych do zrobienia tego samego) - tak, coby
    żaden
    > Internauta nie odebrał tego jako spam? Spróbuj sam zredagować taką treść -
    > jak będzie o.k. - to nawet zapłacę Ci za nią.

    Nie przekonasz mnie, że Twoim celem nie była reklama Twojej strony. A skoro
    tak, to nie ma takiej treści, która reklamowałaby twoją stronę jednocześnie
    nie reklamując jej. Tak więc nie jestem w stanie takiej zredagować.

    Jeżeli nie rozumiesz mojego punktu widzenia (być może się mylę, w końcu
    sądzę tylko po pozorach - głębiej Ciebie nie znam), to popatrz na post
    kulkatesza w tym samym wątku - tutaj z pewnością przyznasz, że propagowanie
    jego sposobu zarabiania jest zwykłym spamem (podobnie jak inne łańcuszki).

    > p.s. Powiedz mi Rafale, co widzisz jak otwierasz lodówkę?

    hehe, spam :-))))

    Rafał