PracaGrupypl.praca.dyskusje[OT] :( ech...

  • 21. Data: 2004-02-08 14:40:54
    Temat: Re: [OT] :( ech...
    Od: "Tomfas" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c03v9n$n0e$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > placa

    ;-)
    Polonię

    > Skoro nie potrafisz do niczego dojść w Polsce to na jakiej podstawie
    > zakładasz że poradzisz sobie za granicą?
    > Tam zarabia sie troche lepiej niż u nas ale koszty utrzymania się tam są
    tez
    > "troche" wyższe
    > Jak wszystko dokładnie przelczysz wyjdziesz na to samo co w Polsce

    doprawdy? :-)). Tak wyjechalem jako studencina, chwytalem sie bule jakich
    prac zeby w koncu po paru mc dostac w sumie calkiem przywotite zajecie. Moi
    znajomi w PLu pracujac 40h/tydzien byli zdolni oszczedzic mniej w ciagu
    tygodnia (zarabaiaj na reke 1500) niz ja pracujac 3 dni w tygodniu, i w
    sumie nie robac za wiele ;-).

    Ale to nie wszystko: dostalem ta prace, czego w polsce raczej spodziewac sie
    nie moge. Dlaczego uwazam ze tam mi sie ulozy jesli tutaj nie? Bo tutaj
    sytuacja jest 20x ciezka niz tam :-). To proste.

    Powatrzam: chce jednak zyc w PLu... bo to moj dom i nie chodzi o jakies
    patriotyczne uniesienia ;-)

    pozdro.

  • 22. Data: 2004-02-08 15:17:08
    Od: "Misiek" <m...@p...net>

    "Tomfas" <t...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Użytkownik "Misiek" <m...@p...net> napisał w wiadomości

    Co?

    > Nieprawda :-). To sa argumenty Tych ktorzy nie wyjechali bo sie boja albo
    > zawsze znajda argument zeby sobie wmowic i zostac. Ja tam jaks pochalem
    sam,
    > mowie z akcentem i nie wegetowalem... Ciezko bylo ale jak sie chce to sie
    > wszystok zmienai. BO tam sa szanse, a tutaj ich nie ma...
    > Tylko ze ja chce zyc w PLu... dlatego mowie: jedzmy wszyscy :-) to wtedy
    nie
    > bede np. teksnil :-DD

    No swietnie! Ja juz na zachodzie mieszkam 15 lat, i opisuje to z czym
    czlowiek sie spotka jak juz sie nakarmi...

  • 23. Data: 2004-02-08 22:04:42
    Od: "Tomfas" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > "Tomfas" <t...@p...onet.pl> wrote in message

    > roku
    >
    > Dlaczego odliczasz zarcie> Czyli nic nie zresz tak? Ciekawostka.
    > A za 10f dziennie sie utrzymujesz?
    > Spisz w kartonie? Jesz ze smietnikow? Nie mozesz przy 70f/tydz. chodzic na
    > piwo,
    > do pizzerii, kina, czy restauracji. Ciuchow tez sobie nie kupujesz w takim
    > razie.
    >
    > Oczywiscie - zadna wegetacja...

    Nie licze bo jak pracujesz w kuchni to masz zarcia po uszy ;-). za darmo. A
    tutaj nie ma wegetacji? :-) Tylko ze tuataj nie dosc ze wegetacja to jeszcze
    nawet czlowiek nie oszczedzi. A tam? 3 dni pracy - i jesli chcesz to mozesz
    chodzic do kina nawet 3 razy w tygodniu ;-) albo raz do teatru a w sobote
    sie zarznac ma maxa w knajpie. Ale nie oszczedzisz grosza.

    A ja pracujac 2 dni w tygodniu szedlem na piwo weekend, dyskoteke ;-),
    gotowalem sam (nie prac. w kuchni) i jeszcze oszczedzilem. Nie ma sie co
    czarowac - wcale nie ejst tak jak mowisz.....

    Najgorsze jest to, ze ta dysk. do niczego nie prowadzi. No. Wyjecahc nie
    chce, a zostac bez sensu.. wiec. Tylko: uszy do gory:)

    pozdr.
    t.

  • 24. Data: 2004-02-08 22:06:48
    Od: "Tomfas" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > >

    > No swietnie! Ja juz na zachodzie mieszkam 15 lat, i opisuje to z czym
    > czlowiek sie spotka jak juz sie nakarmi...

    Dla jednego nakarmi znaczy pozwala sobie na wiekszosc rzeczy, ktore chce a n
    iekoniecznie miec musi :-). To sie nazywa lekka reka do pieniedzy i jesli
    sie ja ma to nawet - jak powiedziala moja koelz. - 300f tygodniowo bedzie
    malo. Bo jak sie zacznie wydawac to juz..... "po ptokach" ;-).

    pozdr.
    t.