PracaGrupypl.praca.dyskusje[OT] :( ech...

  • 1. Data: 2004-02-05 11:13:35
    Temat: [OT] :( ech...
    Od: "Tomfas" <t...@p...onet.pl>

    Tak czytam co tutaj piszecie, sam szukam pracy od kilku mc-y, wiem jak placa
    i za co, i wiem doskonale - jak pewnie wszyscy - ze nie zmieni sie nic w
    ciagu najbliszych 5 lat.

    Kochani: uczmy się jezyków i wszyscy razem wyjedzmy z tego kraju. Co? ;-)
    Patrioci sobie wroca po 5-10 latach a reszta bedzie budowac silna Polonię
    :-)

    pozdro.
    T.

  • 2. Data: 2004-02-05 11:22:37
    Temat: Re: [OT] :( ech...
    Od: "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tomfas" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Patrioci sobie wroca po 5-10 latach a reszta bedzie budowac silna Polonię

    Teraz najlepiej wyjechać, przeczekać niech to całe stare pokolenie już sobie
    pójdzie (na zawsze).
    Może "my" młodzi inaczej tą polske poprowadzimy, w co jeszcze jestem skłonny
    uwierzyć,
    aczkolwiek jestem realistą.

    Tu bardzo dobrze pasuje mi to przysłowie : Starość nie radość.

    pozdr.
    mikl

  • 3. Data: 2004-02-05 15:45:33
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2/5/2004 12:13 PM, Tomfas wrote:
> [...]
    > Patrioci sobie wroca po 5-10 latach a reszta bedzie budowac silna Polonię

    No, nie wpadaj w deces tak od razu; Jeżeli znasz język i umiesz cos
    ponadto, to prace prędzej, czy później znajdziesz i tu. Uszy do góry :-)

    Pzdr: Catbert

  • 4. Data: 2004-02-05 15:50:06
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    mikl; <bvt8tl$fou$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> [...]
    > pójdzie (na zawsze).
    > Może "my" młodzi inaczej tą polske poprowadzimy, w co jeszcze jestem skłonny

    "Młodość siłą Narodu"? Coś mi się wydaje, że za dużo gazet czytasz i
    wierzysz zbytnio w piękne systematyki i hasełka. Młodzi od starych
    różnią się jakością wiedzy - trudno mówić, która jest lepsza - jest
    inna. Ale to, czego młodzi nie mają [w statystycznej populacji], to
    posiadanie trwałych wartości i ich rozumienie, tudzież podporządkowania
    się zbiorowości [to brzmi fe, ale tylko dzięki temu mrówki, pszczoły i
    osy potrafią zbudować trwałe "społeczeństwa"].

    Flyer - na pograniczu - po 30., pamiętający socjalizm, uczący się w
    kapitaliźmie ;).
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 5. Data: 2004-02-05 21:09:39
    Od: "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl>

    "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > się zbiorowości [to brzmi fe, ale tylko dzięki temu mrówki, pszczoły i
    > osy potrafią zbudować trwałe "społeczeństwa"].

    niestety nie czytam zbyt duzo gazet, wlasciwie zadnej (wstyd sie przyznac
    :P)
    to co napisalem, po prostu zaaobserwowalem - sam popatrz i nie przyznaj mi
    racji.
    Co do wiedzy, to nie ujmuje "staruszkom" jej przeciez (uogolniam), ale
    trzeba ja jeszcze
    a) umiec wykorzystac
    b) chciec ja wykorzystac

    co do a) to sie nazywa myslenie ogolnie.
    co do b) to system lapukowy brrr... lancuszkowy jest ... prosty i skuteczny.
    nie widac ?

    EOT :-)

  • 6. Data: 2004-02-05 22:14:23
    Od: "g.s.-k." <c...@w...pl>

    Tacy jak Ty rzeczywiscie powinni wyjechac. Polecam grupy zwiazane z
    psychologią.

  • 7. Data: 2004-02-06 11:42:58
    Od: "Tomfas" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "g.s.-k." <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Tacy jak Ty rzeczywiscie powinni wyjechac. Polecam grupy zwiazane z
    > psychologią.

    Kobieto - wez sobie poszukaj pracy przez kilkanaście miesięcy, wiedząc że
    jedyne co możesz dostać to jakas zasrana praca za 800-1500 zł, bo wiadomo że
    więcej nie zapłacą. Weź sobie do tego wszystkiego policz ile możesz
    oszczędzić z takiej kwoty i np. za ile dziesiątek lat będzie cię stać na 1
    pokojowe mieszkanie w mieście.

    Odezwała się pracująca, bądź utrzymywana przez męża, ktorą stać na Audi A3,
    kastrowanie kotów i korzystanie z super extra fajnych miesjc
    specjalizujących się w przyklejania tipsow :-))).

    Ja myslę, że psychologią a raczej dobry psycholog to przydałby się Tobie.
    Żeby zlikwidować tę nieustającą projekcję woich wad na innych ludzi.

    pozdro.

  • 8. Data: 2004-02-06 11:59:51
    Od: "Tomfas" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ;-)
    Polonię

    > No, nie wpadaj w deces tak od razu; Jeżeli znasz język i umiesz cos
    > ponadto, to prace prędzej, czy później znajdziesz i tu. Uszy do góry :-)

    No wiem, wiem. Ale powstaje istotne pytanie: za ile? 1000-2000-3000? 3000
    mogę oszczędzic na mc za granica myjąc gary, 5000 robiąc coś trochę
    lepszego... wtedy jest szansa na to ze po 2-3 latach mozna np. msylec o
    mieszkaniu, samochodzie itd itd. A tutaj?... gora co moge zarobic - jeslis
    ie pracodawca bardzo pomyli ;-) - to 3000. Z czego 800-1500 wydam.... No ale
    jak na razie nie mam wyboru :-). Wiec uszy do góry! :-)

    pozro.
    t.

  • 9. Data: 2004-02-06 13:10:17
    Od: z...@o...ichtj.waw.pl (Robert Zimnicki)

    fajny plan????????????????

    uszy do góry malutcy mysla
    zrobmy kasting na Janosika lub Robin Huda
    albo wynajmijmy snajpera
    zrobi porzadek z wladcami i bogatymi
    prawem beda opiekowac sie odpowiednio zaprogramowane nieprzekupne komputery i
    filozofowie, humanisci
    nie ma pieniadza - pracuje sie dla przyjemnosci, a typowych leni i nierobow
    przeznacza sie do budowy drog i karczowania lasow

    fajny plan????????????????

    RAZimnicki

  • 10. Data: 2004-02-06 13:44:31
    Od: "Belenus" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Robert Zimnicki" napisał w wiadomości
    > nie ma pieniadza

    To nie nastapi tak szybko - my na pewno takich czasow nie dozyjemy, poniewaz
    wymaga to wedlug mnie ok. 2000 lat. Mimo to umyslowo warto posuwac sie w tym
    kierunku.