eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na 1 czy 2 strony?[OT] Re: CV na 1 czy 2 strony?
  • Data: 2010-09-21 15:47:16
    Temat: [OT] Re: CV na 1 czy 2 strony?
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-09-21 16:59, Irving Washington pisze:
    > On 21.09.2010 16:44, Mich@l wrote:
    >> Przy minimalnej rotacji z powodzeniem wystarczyłby jeden rekruter
    >> zamiast czterech (trzymając się Twojego przykładu). Inne koszty byłyby
    >> także znacząco niższe, że o efektywności pracowników związanej z
    >> doświadczeniem nie wspomnę. Chyba nie muszę Ci oczywistości tłumaczyć?
    > Bardzo proszę o wytłumaczenie tej prostej oczywistości - jak tylko i
    > wyłącznie zmiana warunków wewnętrznych organizacji, bez patrzenia na
    > otoczenie biznesowe (popyt i podaż usług, w tym konkurencji, substytuty,
    > polityka dostawców [w tym także dostawców IT], może tak radykalnie
    > kształtować płace w organizacji?

    To, o czym pisałem, nie ma prostego związku z otoczeniem biznesowym.
    Chodzi tylko o to by nie maskować skutków a leczyć przyczyny. A
    przyczyną dużej rotacji jest wynagrodzenie telemarketerów zwykle
    urągające elementarnej przyzwoitości. Co skutkuje tym, że do
    telemarketingu garną się przeważnie studenci będący i tak na utrzymaniu
    rodziców, a pragnący sobie dorobić parę złotych na balangowanie.
    Pośrednim skutkiem ubocznym tego faktu jest społeczny wizerunek zawodu
    telemarketera jako osoby niekompetentnej, i związana z tym niechęć do
    kontaktów z wyżej wymienionymi. Co dodatkowo (i tu wracamy do
    zagadnienia otoczenia biznesowego) pogarsza ekonomiczną sytuację firm
    telemarketingowych.

    > Jesteś pewien, że Twoja na pewno pomoże firmie a nie wywali ją na plecy?
    > Np. z powodu braku rentowności?

    Pewien to jestem tylko tego, że umrę ;) Ale wiem że ograniczanie
    niepotrzebnych kosztów żadnemu jeszcze chyba przedsiębiorstwu nie
    zaszkodziło.

    > Sądzisz, że firma celowo tak sobie ustawiła pracę, by mieć wysoką
    > rotację i choleryczne przy tym koszty?
    >
    > Po co?

    Kwestia mentalności. Kwestia udowodnienia że telemarketer (czy ogólnie
    rzecz biorąc pracownik) to śmieć, któremu uczciwie płacić za dobrą pracę
    nie warto.

    --
    To nie prawdy objawione a jedynie moje prywatne opinie ;)
    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1