PracaGrupypl.praca.dyskusje › Numer referencyjny oraz klazula o o.d.o. - ?

  • 1. Data: 2003-03-25 00:42:19
    Temat: Numer referencyjny oraz klazula o o.d.o. - ?
    Od: "sOap" <s...@g...pl>

    Czesto firmy podaja w swoich ogloszeniach dotyczacych zatrudnienia ze
    wysylajac do nich CV oraz list motywacyjny nalezy wpisac numer referencyjny
    oraz adnotacje ze sie wyraza zgodena przetwarzanie danych osobowych.
    Ja mam w zwiazku z tym dwa pytania:
    1) Czym jest konkretnie ten numer?
    2) Gdzie mam wstawic w/w numer oraz zgode? Tak by nie uszkodzic formy CV ani
    listu motywacyjnego? A moze umiescic tylko w CV? Jesli tak to na dole
    dokumentu?

    Moze to wyda wam sie smieszne ale wole sie upewnic...

    thx.

    --
    POzDrOw|eN|@ !!! // Sp3c|aL tHx. !!!
    s...@g...pl || a...@x...wp.pl || http://www.soap.prv.pl

  • 2. Data: 2003-03-25 11:41:45
    Temat: Re: Numer referencyjny oraz klazula o o.d.o. - ?
    Od: "terrorysta" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sOap" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czesto firmy podaja w swoich ogloszeniach [ciach]

    1/nr.ref w LM, pod adresem firmy- Firma Bolek i Lolek+adres+nr.ref
    jesli emalia to w temacie wiadomosci

    2/zgoda- na koncu LM, po Twoim podpisie

    t.

  • 3. Data: 2003-03-26 10:31:57
    Od: "sOap" <s...@g...pl>

    Użytkownik "terrorysta" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "sOap" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > 1/nr.ref w LM, pod adresem firmy- Firma Bolek i Lolek+adres+nr.ref
    > jesli emalia to w temacie wiadomosci
    >
    > 2/zgoda- na koncu LM, po Twoim podpisie
    @

    a zgody przy CV nie trzeba? no bo jesli LM nie wymagaja to wtedy gdzie?

  • 4. Data: 2003-03-26 11:39:37
    Od: "terrorysta" <n...@p...onet.pl>

    > a zgody przy CV nie trzeba? no bo jesli LM nie wymagaja to wtedy gdzie?

    W podaniu o prace, na koncu, po zestawieniu zalacznikow, ktore dolaczasz do
    podania.
    t.

  • 5. Data: 2003-03-26 11:57:28
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    sOap napisał:

    > a zgody przy CV nie trzeba? no bo jesli LM nie wymagaja to wtedy gdzie?

    Ja tam pisze w CV - przynajmniej nie wpadlo mi w oko interesujace mnie
    ogloszenie (tym razem nie bedzie to norma, popomijam gro innych) gdzie
    wymagali tego na LM - jezeli juz to na CV - tylko do sluzby cywilnej
    pisze na oddzielnej karteluszcze i podpisuje (jak administracja to
    administracja). Ogolnie - przy wysylaniu netem nie ma to wiekszego
    znaczenia bo i tak bez podpisu odrecznego czy elektronicznego (niby jest
    a go nie ma) taka klauzula jest nic nie warta.

    Flyer