PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowy serwis Pracodawcy.Info

  • 31. Data: 2008-06-14 14:17:57
    Temat: Re: Nowy serwis Pracodawcy.Info
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g30cdl$27mp$2@opal.icpnet.pl Any User <u...@a...pl>
    pisze:

    > A taki model jest wg Ciebie zły?
    > Bo wg mnie, pomijając to ginięcie w sensie dosłownym, to może lekka
    > przesada, ale cała reszta jest bardzo pozytywna.
    Następny z wąsikiem...

    --
    Jotte

  • 32. Data: 2008-06-14 14:21:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g2vh59$sa$1@inews.gazeta.pl andreas <a...@y...com>
    pisze:

    > Swoją opinię już dosyć jasno wyraziłem.
    > Jak się ktoś chce w to bawić to bardzo proszę,
    O łaskawco, zapewniłeś sobie tą zgodą wdzięczność na pokolenia.
    Aż strach pomysleć, co by było gdybyś się nie zgodził. ;)

    > ale niech się potem nie dziwi, że jego dzieci/wnukowie będą się z tego
    > nabijać jak my teraz
    > robimy z ksiązki życzeń i zażaleń i wpisów do niej.
    Cenna, niezwykle cenna, wręcz salomonowa rada. Uważam jednak, że nie ma
    sensu irracjonalnie się czegoś takiego obawiać, zresztą istnieje znane
    przysłowie o ropoznawaniu po śmiechu, któe się świetnie i do dzisiejszych
    "nabijaczy" stosuje.

    --
    Jotte

  • 33. Data: 2008-06-14 14:40:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g2ur9p$fl2$1@news.onet.pl r...@p...info
    <r...@p...info> pisze:

    > Zaprezentuj swoje :) Czekam...
    A czekaj sobie do usioru.
    W międzyczasie spójrz na tematykę grupy.

    > Regulamin nie mam poparcia prawnego :) tylko stwierdza, że autorem
    > ewentualnych opinii nie jest radakcja serwisu tylko Internauci.
    Co z tego, że stwierdza? Nie ma to żadnej mocy.

    > Prawnie rzecz biorąc jeśli jakiś wpis łamie prawo można wymusić na
    > redakcji jego usunięcie
    Prawnie wymusić? Ciekawa konstrukcja...

    > (I to jest max co można prawnie zrobić).
    Guzik prawda. Zainwestuj w prawnika, niech ci potłumaczy pewne kwestie - to
    naprawdę dobra rada.

    > Jeśli jawnie dany wpis będzie na przykład obrażał bezpośrednio firmę
    > konkretne osoby będzie usuwany. Np.
    > Szef firmy XXX Janusz Kowalski jest oszustem.
    Nie zrozumiałeś pytania. Skasowanie rekordu przez administratora bazy danych
    jest zawsze możliwe, co oczywiste.
    Ja pytałem _kto_ będzie o tym decydował i na _jakiej_ podstawie.

    > P.S Internet nie istnieje od tygodnia :)
    Poważnie???

    > Chcesz walczyć z wiatrakami? :)
    Walczyć. Jak napisałem w innym miejscu ja takie inicjatywy popieram i
    doceniam (nie czytasz wątku uważnie?).
    Ale nie wciskaj ludziom kitu i bzdur - myślisz, że tu są idioci?. Tracisz
    natychmiast na wiarygodności, podcinasz korzenie, sorry - korzonki, własnemu
    dziełu.

    > zamykam temat ze strony redakcji!
    Ty zamykasz temat? Człowieku, najwyżej możesz sam się zamknąć. ;)

    > Zachęcam do głosowania i dodawania opinii w serwisie Pracodawcy.Info
    Niewykluczone, że skorzystam, a może i komuś polecę.

    --
    Jotte

  • 34. Data: 2008-06-15 19:45:23
    Od: r...@p...info

    Jotte pisze:
> [...]
    > Ty zamykasz temat? Człowieku, najwyżej możesz sam się zamknąć. ;)

    > Niewykluczone, że skorzystam, a może i komuś polecę.

    Puste słowa!!!

    Mam nadzieje że się mylisz a serwis się rozwinie!!!

    Co do możliwości logowania danych na serwerze to z tym jednym sie z Tobą
    zgodzę to nie jest grupa na tą dyskusję. Ale jak coś komuś zarzucasz to
    proszę Cie nie mówi jak polityk tylko konkretnie. Bo w tym momencie się
    TY ośmieszasz. A ja w na 100% gwarantuję że nie możliwości dojścia do
    tego który użytkownik co w serwisie napisał. Chyba że dany użytkownik
    się pod tym podpisze!

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2008-06-15 19:59:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g33rh9$dvp$1@news.onet.pl r...@p...info
    <r...@p...info> pisze:

    > Puste słowa!!!
    1. Guzik mnie obchodzi co o tym myslisz.
    2. Miałeś zamknąć temat "ze strony redakcji" - umiesz słowa dotrzymać?
    3. Tnij lamo to, co zbędne, OK?

    > Mam nadzieje że się mylisz a serwis się rozwinie!!!
    Niech sie rozwija.
    Nawet mimo tego, że ci się wykrzyknik zacina.

    > Co do możliwości logowania danych na serwerze to z tym jednym sie z Tobą
    > zgodzę to nie jest grupa na tą dyskusję.
    Mnie twoja zgoda na cokolwiek nie jest do niczego potrzebna.

    > Ale jak coś komuś zarzucasz to proszę Cie nie mówi jak polityk tylko
    > konkretnie.
    Bezpłatnych korków udzielam tylko tym, którym mi się spodoba ich udzielić.
    Tobie mi się nie spodobało - masz pecha.

    > Bo w tym momencie się TY ośmieszasz.
    To na szczęście tylko twoje zdanie. Ergo - bez znaczenia.

    > A ja w na 100% gwarantuję że nie możliwości dojścia do tego który
    > użytkownik co w serwisie napisał. Chyba że dany użytkownik się pod tym
    > podpisze!
    Nie łżyj.
    Jeśli on sam o to odpowiednio zadba, to może i nie.
    Ale jeśli tego nie zrobi - to wiadomo.

    --
    Jotte