PracaGrupypl.praca.dyskusjeNietypowa oferta... › Nietypowa oferta...
    From: "Marek" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Nietypowa oferta...
    Date: 27 Apr 2005 15:58:37 +0200

    Witam

    Staram sie rozkręcić własny interes. Ale mam świadomość że nie znam sie na
    wszystkich sprawach związanych z prowadzeniem własnej działności a nawet nie
    mam czasu wszystkim sie zajmować. W końcu każdy powinien zajmować się tym na
    czym sie dobrze zna. Dlatego chciałbym &#8222;zatrudnić&#8221; osobe która zajeła by
    się
    stroną organizacyjną takiej działalności oraz pozyskiwaniem nowych klientów
    (lub jakąś formą reklamy). &#8222;Zatrudnić&#8221; w cydzysłowiu, dlatego że w
    początkowym
    okresie jedyny zarobek tej osoby byłby związany z % od załatwionych zleceń co
    z kolei związane by było z tym że przez pierwsze 2-3 miesiące mogło by nie być
    żadnych pieniędzy. Ale...
    ...mój produkt ma dość małą konkurencje. Na polskim rynku praktycznie nie ma
    swojego odpowiednika. Na świecie kilku producentów stara sie wprowadzić tą
    technologie (z pozytywnym skutkiem). Osobiście uważam że ma ona sporą
    przyszłość sztuką jest tylko sprzedać wykonane za jej pomocą produkty.
    Moje pytanie brzmi czy wogóle znajde chętne osoby do takiej formy współpracy,
    czyli początkowej pracy za darmo z perspektywą późniejszych dobrych zarobków.
    Czy bardziej się opłaca komuś siedzieć w domu przez kilka miesięcy i szukać
    pracy niż zaryzykować? Nie szukam osób z wielkim doświadczeniem, mogą być nawet
    bez. Bardziej sie dla mnie liczą cechy takie jak pracowitość, uczciwość,
    ambicja, pomysłowość. Nie ukrywam że mile widziani by byli nawet studenci V
    roku po kierunkach ekonomicznych.

    Pozdrawiam
    Marek