PracaGrupypl.praca.szukana › Magister - inżynier biotechnolog

  • 1. Data: 2002-10-05 16:39:46
    Temat: Magister - inżynier biotechnolog
    Od: "Asasello" <a...@2...pl>

    Magister inżynier biotechnologii (wydział Chemii Spoż. i Biotechnologii PŁ)
    podejmie pracę zgodną z wykształceniem. Najchętniej laboratorium, kontrola
    jakości itp., a także jako nauczyciel w szkołach o profilu spożywczym.
    Dotychczas pracowałem jako doktorant (studia doktoranckie nieukończone),
    stażysta w browarze, jako sprzedawca-asystent kier. stoiska w Geancie, a
    ostatnio jako inspektor w Wojewódzkiej Inspekcji Skupu i Przetwórtstwa
    Artykułów Rolnych. Znam języki angielski i rosyjski na poziomie
    średniozaawansowanym, mam prawo jazdy kat. B, obsługuję komputer (Win 9x,
    Word, Excel, IE).
    Intersuje mnie Łódź i okolice lub powiaty w woj. śląskim: Tychy, Pszczyna,
    Katowice.
    Proszę o kontakt poprzez e-mail.
    mgr inż. Rafał Sikorski