PracaGrupypl.praca.szukanaSERWER/LINUX Warszawa lub zdalna

  • 1. Data: 2002-10-05 13:25:16
    Temat: SERWER/LINUX Warszawa lub zdalna
    Od: b...@o...pl

    Instalacja i konfiguracja serwerów wedlug potrzeb, m.in poczta, www, dostęp do
    Internetu, DNS, maskarada, samba, ftp, itd. System operacyjny również według
    potrzeb, może być np. linux/unix. Podejme się tych zleceń na terenie Warszawy (umowa
    zlecenie/czesc etatu) lub mogę administrować już działajšcym serwerem zdalnie.
    Wszystko do ustalenie. Mam 18 lat, jestem uczniem liceum i pasjonatem informatyki.

    Zainteresowanych serdecznie zapraszam pod adres e-mail: b...@o...pl
    Odpowiem na wszystkie pytania.

    Pozdrawiam,