PracaGrupypl.praca.szukanaAdministartor LAN/WAN, Administartor Baz Danych [Poznań][Cała Polska]

  • 1. Data: 2002-10-05 12:52:52
    Temat: Administartor LAN/WAN, Administartor Baz Danych [Poznań][Cała Polska]
    Od: "Jakub Wasielewski" <z...@g...pl>

    Witam serdecznie!

    Nazywam się Jakub Wasielewski. Obecnie mieszkam w Poznaniu i na jego terenie
    poszukuję pracy. Jestem jednak gotów podjąć pracę w całej polsce a także za
    granicą.

    Poszukuję pracy w charakterze Administartora sieci LAN/WAN lub
    Administartora baz danych. Jestem gotów podjąć pracę także jako osoba
    zajmująca się help deskiem oraz serwisant komputerów PC a także
    wdrożeniowiec nowego oporgramowania. Moje umiejętności dotyczą
    oprogramowania na systemach z rodziny Microsoft.

    Mam ponad czteroletnie doświadczenie na w/w stanowiskach w dużej firmie z
    dwoma oddziałami. Wykształcenie średnie ogólne, obecnie rozpocząłem studia
    inżynierskie na Politechnice Warszawskiej na kierunku Inżynieria
    komputerowa. Znajmość języków - angielski i niemiecki.

    Zainteresowanym osobom i firmom chętnie prześlę swój CV z dokładnym opisem
    umiejętności i posiadanych kwalifikacji oraz z ukończonymi kursami i
    szkoleniami.

    Kontakt - mail z...@g...pl

    Jakub Wasielewski