eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeLingubot = koniec call center???Lingubot = koniec call center???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Jamal" <j...@e...univ.gda.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Lingubot = koniec call center???
    Date: Fri, 6 Jun 2003 18:25:09 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 15
    Sender: r...@p...onet.pl@ip143.ima.pl
    Message-ID: <bbqf73$5se$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip143.ima.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1054916643 6030 80.51.70.143 (6 Jun 2003 16:24:03 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 6 Jun 2003 16:24:03 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:82889
    [ ukryj nagłówki ]

    "Lingubot to najlepszy przyjaciel klienta. Lingubot dla odwiedzającego
    serwis internetowy to wirtualny konsultant, który odpowiada na zadawane mu
    pytania w mowie potocznej
    Lingubot ma też walory rozrywkowe, można z nim poplotkować, porozmawiać o
    pogodzie, samochodach, literaturze, sprawach damsko-męskich ;-), wszystko
    zależy od inwencji pracodawcy Lingubota."

    http://www.lingubot.pl

    Zastanawia mnie to czy rzeczywiście takie zastosowania w kontaktach z
    klientem rzeczywiście wyprą konsultantów z call center. Co o tym myślicie?

    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1