eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeLingubot = koniec call center??? › Lingubot = koniec call center???
  • Data: 2003-06-06 16:25:09
    Temat: Lingubot = koniec call center???
    Od: "Jamal" <j...@e...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Lingubot to najlepszy przyjaciel klienta. Lingubot dla odwiedzającego
    serwis internetowy to wirtualny konsultant, który odpowiada na zadawane mu
    pytania w mowie potocznej
    Lingubot ma też walory rozrywkowe, można z nim poplotkować, porozmawiać o
    pogodzie, samochodach, literaturze, sprawach damsko-męskich ;-), wszystko
    zależy od inwencji pracodawcy Lingubota."

    http://www.lingubot.pl

    Zastanawia mnie to czy rzeczywiście takie zastosowania w kontaktach z
    klientem rzeczywiście wyprą konsultantów z call center. Co o tym myślicie?

    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1