eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeLingubot = koniec call center??? › Re: Lingubot = koniec call center???
  • Data: 2003-06-06 16:28:42
    Temat: Re: Lingubot = koniec call center???
    Od: "Jamal" <j...@e...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Jamal" <j...@e...univ.gda.pl> napisał w wiadomości
    news:bbqf73$5se$1@news.onet.pl...
    > "Lingubot to najlepszy przyjaciel klienta. Lingubot dla odwiedzającego
    > serwis internetowy to wirtualny konsultant, który odpowiada na zadawane mu
    > pytania w mowie potocznej
    > Lingubot ma też walory rozrywkowe, można z nim poplotkować, porozmawiać o
    > pogodzie, samochodach, literaturze, sprawach damsko-męskich ;-), wszystko
    > zależy od inwencji pracodawcy Lingubota."
    >
    > http://www.lingubot.pl
    >
    > Zastanawia mnie to czy rzeczywiście takie zastosowania w kontaktach z
    > klientem rzeczywiście wyprą konsultantów z call center. Co o tym myślicie?

    Przepraszam, za te niefortunne użycie dwa razy słowa rzeczywiście ;D


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1