PracaGrupypl.praca.dyskusjeLM po angielsku

  • 1. Data: 2005-04-11 10:19:11
    Temat: LM po angielsku
    Od: "marcin" <t...@w...pl>

    Witam,

    jak napisać adres (swój i firmy) w LM po angielsku? Może być po polsku czy
    powinien być po angielsku? Dzieki za pomoc

    pozdrawiam,
    marcin

  • 2. Data: 2005-04-11 10:39:44
    Temat: Re: LM po angielsku
    Od: "Tomasz" <t...@g...net>

    marcin wrote:
    > Witam,
    >
    > jak napisać adres (swój i firmy) w LM po angielsku? Może być po
    > polsku czy powinien być po angielsku? Dzieki za pomoc

    imho powinien byc taki zeby osobnik odpowiadajacy na twoja oferte mial
    szanse ci cos przeslac poczta bez zaglebiania sie w 'poprawnosc i
    czytelnosc' adresu (zwykle osobnik taki adresujac poczte do ciebie zrobi
    'kopiuj-wklej' z twojej oferty/LM/CV ... ;) )

    (ja pisalem swoj adres w pl tak jak sie to robi w pl, a adres firmy do
    ktorej aplikowalem tak jak sie to u nich robi... i bylo ok, bo przyszly do
    mnie poczta druki aplikacyjne...)
    --
    Tomek