PracaGrupypl.praca.dyskusje › Skierowanie na badania - zwrot kosztow

  • 1. Data: 2005-04-10 22:13:15
    Temat: Skierowanie na badania - zwrot kosztow
    Od: "Mori" <NO SPAM@costam.pl>

    Witam

    Taki mam problem: dostalem od firmy skierowanie na badania ( te podstawowe o
    braku przeciwwskazan do wykonywania zawodu ), badania zrobilem w jakiejs
    prywatnej przychodni i zgodnie z KP chcialbym otrzymac zwrot kosztow.
    Problem jest taki ze pracodawca nagle wymyslil, ze "w jego firmie nie ma
    takich zwyczajow"... Czy cala kwote ktora wypisana jest na frakturze ( nie
    ma tam podanego podatku VAT ) odlicza sobie pracodawca od podatku? ( w takim
    przypadku widze mozliwosc sensownych negocjacji ).

    Dzieki za pomoc

    Pozdrawiam,

    Mori

  • 2. Data: 2005-04-11 08:45:35
    Temat: Re: Skierowanie na badania - zwrot kosztow
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Użytkownik "Mori" <NO SPAM@costam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > braku przeciwwskazan do wykonywania zawodu ), badania zrobilem w jakiejs
    > prywatnej przychodni i zgodnie z KP chcialbym otrzymac zwrot kosztow.

    No to dziwne, bo w firmie gdzie ostatnio pracowałam, zawsze mowiono ze
    pracodawca ma obowiazek zwrocic caly koszt badan na podstawie faktury za
    nie. I tak tez robiono, było to oczywiste dla firmy...
    Moze zadzwon do Inspekcji Pracy, tam cie pokieruja dokladnie co zrobic.

  • 3. Data: 2005-04-11 09:34:10
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

> [...]
    takim
    > przypadku widze mozliwosc sensownych negocjacji ).

    Zadnych negocjacji. To jest jego psi obowiazek

  • 4. Data: 2005-04-11 15:04:30
    Od: "Mori" <NO SPAM@costam.pl>

> [...]
    > nie. I tak tez robiono, było to oczywiste dla firmy...
    > Moze zadzwon do Inspekcji Pracy, tam cie pokieruja dokladnie co zrobic.

    No bo teoretycznie ma obowiazek. Inspekcje Pracy traktuje jako srodek
    ostateczny, wolabym to normalnie zlatwic, dla tego jesli pracodawca odpisuje
    sobie calosc, to, logicznie rzecz biorac, problemow nie powinien robic.

    Pozdrawiam,

    Mori

  • 5. Data: 2005-04-11 15:06:42
    Od: "Mori" <NO SPAM@costam.pl>

    > ( w takim
    >
    > Zadnych negocjacji. To jest jego psi obowiazek

    :), ale jesli odlicza to mu to logicznie przedstawie

    Pozdrawiam,

    Mori

  • 6. Data: 2005-04-12 10:01:43
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > Zadnych negocjacji. To jest jego psi obowiazek

    To zdanie zawiera w sobie wszystko. I nie ma sensu zastanawiac sie czy sobie
    to koles odlicza czy nie. Powtórze: Zwrócić koszt badań to "jego psi
    obowiazek"

  • 7. Data: 2005-04-12 16:24:49
    Od: "Mori" <NO SPAM@costam.pl>

    > To zdanie zawiera w sobie wszystko. I nie ma sensu zastanawiac sie czy
    sobie
    > to koles odlicza czy nie. Powtórze: Zwrócić koszt badań to "jego psi
    > obowiazek"

    hah, no dobra... dokladnie tak mu powiem :D

    Dzieki!