PracaGrupypl.praca.dyskusjeLM i CV przez email

  • 61. Data: 2008-04-09 19:41:48
    Temat: Re: LM i CV przez email
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Całe szczęście, że z czasem ten radykalizm się zmniejsza, znajomość
    > ortografii się poprawia i po kilku latach na rynku pracy można sobie z
    > takim ex-radykałem spokojnie na rozmowie wstępnej porozmawiać.

    wg mnie calkiem sensownie napisane(chodzi o tresc a nie to czy sa bledy czy
    nie:)
    generalnie moge powiedziec ze w pelni sie zgadzam z tym co napisala Ewa wiec
    niewiem o co ci chodzi:)
    cos sie nie zgadza w tym co napisala?:)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 62. Data: 2008-04-09 21:22:32
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > Nie, nie jest to równoznaczne z wysłaniem komuś życiorysu.

    co, już nie wiesz co napisać to znowu coś prubujesz mi wcisnąć?
    kto powiedział że nie mam LM na www?
    co, babcia wróżka ?

    > ...że jesteś zarozumiałym, nadętym i przemądrzałym bucem z przerostem
    > ego? Nie, to akurat widać od razu.

    aleś się wysilił, trzeba było od razu pare hujuf posłac,
    no tak, ale ty jesteś grzeczny chłoptaś, a nusz mamusia poczte czyta:O)

  • 63. Data: 2008-04-09 21:27:46
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    Piotrek pisze:

> [...]
    > nie:)
    > generalnie moge powiedziec ze w pelni sie zgadzam z tym co napisala Ewa wiec

    Tak, przekonanie, że wszyscy muszą się dostosować do niej, a kto się
    nie dostosuje, ten niegodzien jest zainteresowania, mało profesjonalny
    i w ogóle dupa. :->

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Plastic explosives will be appropriate later in the week.

  • 64. Data: 2008-04-09 21:29:42
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > wg mnie calkiem sensownie napisane(chodzi o tresc a nie to czy sa bledy
    > czy nie:)
    > generalnie moge powiedziec ze w pelni sie zgadzam z tym co napisala Ewa
    > wiec niewiem o co ci chodzi:)

    ja się z nią zgadzam w 100 procentach

    > cos sie nie zgadza w tym co napisala?:)

    po prostu koleś nie jest w stanie pojąć treści, bo do tego trzeba zacząć
    myśleć i to go drażni, a bez bólu głowy jest w stanie skupić się jedynie na
    formie (błędy, czcionki, szlaczki i takie tam:O)

  • 65. Data: 2008-04-09 22:00:44
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 8 Apr 2008 13:23:15 +0200, Kapsel
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >A, teraz jeszcze zrobiłem test WordPada we współpracy z Wordem 2007.

    Masz na myśli plik w formacie ISO/IEC 29500? Ależ to formalnie uznany
    międzynarodowy standard. :>

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 66. Data: 2008-04-09 22:36:46
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    gargamel wrote:

    > dobrą wolę kliknąć? to dobrze jaśnie pan ma dobrą wolę pocztę odbierać,
    > jeśli takiej woli nie ma to za bardzo się tym nie przejmę:O)

    wyobraz sobie ze mozna korzystac z poczty w sposob ktory uniemozliwia
    obejrzenie dokumentu z zewnetrznego serwera www, to takie niepojete ?

  • 67. Data: 2008-04-10 13:39:34
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > wyobraz sobie ze mozna korzystac z poczty w sposob ktory uniemozliwia
    > obejrzenie dokumentu z zewnetrznego serwera www, to takie niepojete ?

    wiele mogę sobie wyobrazić:O)

    żeby nie móc obejrzeć strony www to administrator sieci musi celowo
    polokować porty serwerów www, a pozostawić otwarte porty sewrwra pocztowego,
    tak żeby meila można było odebrać (z czym w moim przypadku nigdy się nie
    spotkałem)

    ale wybacz, naprawdę trudno mi sobie wyobrazić firmę korzystającą z
    internetu bez możliwości korzystania z www, tak samo jak trudno mi sobie
    wyobrazić osobę w firmie odpowiedzialną za internetową komunikację i nie
    potrafiącą sobie poradzić z otwarciem pliku w formacie doc, pdf, tekstowym,
    openofice, czy tym podobnych (bo nawet dziesięciolatek z palcem w nosie to
    zrobi)

  • 68. Data: 2008-04-10 14:21:29
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > openofice, czy tym podobnych (bo nawet dziesięciolatek z palcem w nosie to

    A ja takie coś widziałem wielokrotnie. Po prostu pracownik ma dostęp do
    firmowego serwera poczty, firmowego portalu, ewentualnie jeszcze
    jakiegoś komunikatora i nigdzie więcej.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 69. Data: 2008-04-10 16:25:36
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > A ja takie coś widziałem wielokrotnie. Po prostu pracownik ma dostęp do
    > firmowego serwera poczty, firmowego portalu, ewentualnie jeszcze jakiegoś
    > komunikatora i nigdzie więcej.

    a ja wielokrotnie widziałem że pracownik wcale nie miał doostępu do
    Internetu, albo wcale nawet komputera nie miał i też pracował:O)

    tylko czy uważasz że takie ograniczenia mają jakiś sens w przypadku
    pracownika odpowiedzialnego za kontakty na zewnątrz firmy?
    wracając do tematu, to meilem odpowiada się na oferty zamieszczane zwykle w
    internecie, a nie zawieszone na gablotce w firmie:O)

  • 70. Data: 2008-04-10 16:44:41
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    gargamel wrote:

> [...]
    > tak żeby meila można było odebrać (z czym w moim przypadku nigdy się nie

    strasznie skomplikowany przypadek wybrales, najczesciej po prostu nie ma
    dostepu do internetu

    > ale wybacz, naprawdę trudno mi sobie wyobrazić firmę korzystającą z
    > internetu bez możliwości korzystania z www

    a co ma dostep do internetu do tego ?