PracaGrupypl.praca.dyskusjeKurs zarządzania oświatą. Gdzie zrobić???

  • 1. Data: 2004-03-12 11:54:11
    Temat: Kurs zarządzania oświatą. Gdzie zrobić???
    Od: "Paweł" <p...@o...pl>

    Czy ktoś wie, gdzie można zrobić kurs zarządzania oświatą i ile coś takiego
    może kosztować? Z góry dzięki za informacje.

  • 2. Data: 2004-03-13 15:51:37
    Temat: Re: Kurs zarządzania oświatą. Gdzie zrobić???
    Od: "DooMiniK" <bachus20{CUT_ANTYSPAM}@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś wie, gdzie można zrobić kurs zarządzania oświatą i ile coś
    takiego
    > może kosztować? Z góry dzięki za informacje.

    np. u mnie na uczelni podyplomowe: wpisowe 300zł, semest 1200zł (dwa
    semestry
    są).

    Rodzaj: organizacja i zarządzanie oświatą
    czas trwania: 2 semestry, 210h
    Wymagania: wykształcenie wyższe, uprawnienia pedagogiczne
    Zakres: jak chcesz, mogę Ci dosłać, bo nie chce mi się przepisywać z
    prospektu
    (pewnie jest na http://www.wsiz.wroc.pl)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)