PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ochrona środowiska

  • 1. Data: 2004-03-12 08:35:05
    Temat: Ochrona środowiska
    Od: Ponet <p...@w...pl>

    Witam!

    Skończyłam własnie ochronę środowiska.
    Miałam nadzieje na prace w szkole ale one niestety prysły....
    Co innego moge robić po takim kierunku?

    Pozdrawiam

    Anna

  • 2. Data: 2004-03-12 09:28:28
    Temat: Re: Ochrona środowiska
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    Ponet wrote:

    > Skończyłam własnie ochronę środowiska.
    > Miałam nadzieje na prace w szkole ale one niestety prysły....
    > Co innego moge robić po takim kierunku?

    Zbierac papierki ;)

    (bez obrazy ;P , tak mi się na dowcipy zebrało ;) )

    --
    Pozdrawia m.

  • 3. Data: 2004-03-12 09:28:53
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik Ponet napisał:
    > Witam!
    >
    > Skończyłam własnie ochronę środowiska.
    > Miałam nadzieje na prace w szkole ale one niestety prysły....
    > Co innego moge robić po takim kierunku?

    może to groźnie zabrzmi, ale trzeba było sobie chyba zadać to pytanie
    przed podjęciem studiów.

    --
    Witiia

  • 4. Data: 2004-03-12 10:27:43
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Witiia" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c2rvt9$da0$1@news.onet.pl...

    > może to groźnie zabrzmi, ale trzeba było sobie chyba zadać to pytanie
    > przed podjęciem studiów.
    >
    > --
    > Witiia

    Błędne założenie - idzie się na studia takie, aby to co studiujemy nas
    interesowało. Nie można było przewidzieć 5 lat temu co będzie potrzebne na
    rynku pracy, jak i nie można przewidzieć tego teraz.
    Poza tym - podejrzewam, że po wejściu do UE, wzrośnie zapotrzebowanie na
    specjalistów od ochrony środowiska.

    pozdr
    Krzysiek

  • 5. Data: 2004-03-12 11:00:52
    Od: "Jarek" <y...@w...pl>

    Hej
    mysle ,ze problemu nie ma wielkiego
    zglos sie do firmy "Rekopol" to firma zajmujaca sie recyclingiem zalożona w
    polsce przez najwieksze koncerny, maja prawo na Polske do znaku "zielony
    punkt" poczytaj o nich na www.rekopol.pl oni także zajmuja sie propagowaniem
    idei segregacji odpadow, podpisuja umowy na odzysk z firmami itp, firma sie
    preznie rozwija, spore mozliwosci,zwlaszcza do osoby po twoim kierunku, wiem
    , ze szukali jakichs osob ostatnio (chyba na handlowcow ale nie tylko) na
    stronie masz adress kontaktowy najlepiej umow sie na spotkanie, bo oni nie
    zmaieszczaja ogloszen, w kazdym razie rzadko i sie zaprezentuj, jak sie
    dobrze przygotujesz to moze cos ci zaproponuja a jak nie to pozniej ci cos
    dadza, jesli chcialas byc nauczycielka w tym kierunku to napewno by cie
    wzieli bo to cenne umiejetnosci w rozmowach z klientami (nikt cie nie
    zagnie).
    Oprocz tego gdybys sie wyspecjalizowala w recyclingi mozesz pytac w róznych
    firmach utylizacyjnych a takze duzych firmach produkcyjnych bo czesto maja
    tam takie osoby (najczesciej jedna) do koordynowania tych spraw, ale zawsze
    musiz podkreslac ,ze interesujesz sie recyclingiem (a jak nie to sie
    zainteresowac i poczytac:)
    zajrzyj tez na strone ministerstwa ochrony srodowiska www.mos.gov.pl oni
    tez czasem szukaja kogos, mozesz poomyslec o wkreceniu sie na staż, oni tam
    tez podaj mase informacji takze o firmach to tez sa twoi potencjalni
    pracodawcy, potem masz Bank ochrony srodowiska, ktory ocenia czesto tego
    typu inwestycje, a oprocz tego wybierz sie na jakies targi ochrony
    srodowiska lub ekologi, zrob sie na bóstwo i pozbieraj foldery i wizytowki a
    potem atakój- na razie tyle tego co mi sie nasuneło na mysl
    zycze powodzenie & pozdrawiam
    Jarek
    jak masz jakies pytania
    (y...@w...pl)

  • 6. Data: 2004-03-12 11:20:49
    Od: "clickonline" <m...@i...pl>

    Możesz również spróbować na stronach urzędu służby cywilnej (
    www.usc.gov.pl --chyba). Czasem są tam ciekawe propozycje, ale i wymagania
    stawiane przed urzędnikami państwowymi nie należą do najniższych i niestety
    trzeba mieć (przynajmniej wskazane jakieś doświadczenie)
    Pozdrawiam i powodzenia życzę

  • 7. Data: 2004-03-12 13:53:58
    Od: Ponet <p...@w...pl>

    Serdecznie dziękuję wam za porady (i za humor:)
    mam nadzieję, że się uda

    ja pomyślałam też o wydziałach przyzakładowych, które zjamują się
    ochroną środowiska (szeroko rozumianego)

    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam

  • 8. Data: 2004-03-12 15:04:38
    Od: "@miki" <z...@c...sz_ab_fcnz>

    Użytkownik "Ponet" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mam nadzieję, że się uda
    >
    > ja pomyślałam też o wydziałach przyzakładowych, które zjamują się
    > ochroną środowiska (szeroko rozumianego)

    papa pozdrawiam i zycze powodzenia w poszukiwaniach

  • 9. Data: 2004-03-12 15:24:56
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

> [...]
    > mam nadzieję, że się uda
    >
    > ja pomyślałam też o wydziałach przyzakładowych, które zjamują się
    > ochroną środowiska (szeroko rozumianego)

    znam np. taką panią, która obsługuje w zakresie ochrony środowiska firmy - w
    każdej jest zatrudniona na jakąś cząstkę etatu, robi odpowiednie badania i
    pomiary, firma dzięki temu nie ma problemu z odpadami i ochroną środowiska
    (różne kary itp) a ona zarabia całkiem niezłe pieniądze.

    pozdr
    Krzysiek

  • 10. Data: 2004-03-12 15:58:23
    Od: "Jarek" <y...@w...pl>

    dzis widzialem Idea Centertel szuka kogos od ochrony Srodowiska -
    proponuje sie ubiegac :)