PracaGrupypl.praca.dyskusjeKurs dla pracownikaKurs dla pracownika
    From: phonak <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Kurs dla pracownika
    Date: Fri, 01 Jun 2007 18:57:31 +0200

    Mam pytanie do osob obeznanych w przepisach ktore aktualnie obowiazuja w
    urzedzie pracy.
    Pracuje na caly etat, chce aby pracodawca wyslal mnie na kurs
    (organizowany przez prowatna firme, wystawiajaca w imieniu
    miedzynarodowej org. certyfikaty) a pozniej na egzamin... Koszt ok 2500zl :(
    Nie chce wspominac nawet pracodawcy o tym jezeli musialby za to zaplacic
    wiec chcialbym wiedziec czy jest mozliwosc zrefundowania (calkowitego
    badz czesciowego, takiego doszkalania) kosztow przez urzad pracy (jakis
    program unijny).Czy moze jezeli mam juz prace to urzad pracy mi nie
    pomoze...
    Z gory dziekuje za zainteresowanie tematem.