PracaGrupypl.praca.dyskusjeKurs dla pracownikaRe: Kurs dla pracownika
  • Data: 2007-06-01 17:54:07
    Temat: Re: Kurs dla pracownika
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2007-06-01 18:57 [phonak] napisał(a):
    > Mam pytanie do osob obeznanych w przepisach ktore aktualnie obowiazuja w
    > urzedzie pracy.
    > Pracuje na caly etat, chce aby pracodawca wyslal mnie na kurs
    > (organizowany przez prowatna firme, wystawiajaca w imieniu
    > miedzynarodowej org. certyfikaty) a pozniej na egzamin... Koszt ok
    > 2500zl :(
    > Nie chce wspominac nawet pracodawcy o tym jezeli musialby za to zaplacic
    > wiec chcialbym wiedziec czy jest mozliwosc zrefundowania (calkowitego
    > badz czesciowego, takiego doszkalania) kosztow przez urzad pracy (jakis
> [...]

    UP Ci nie pomoże bo nie jesteś bezrobotny. Są kursy dofinansowywane ze
    środków UE ale formalności załatwia strona szkoląca. Możesz zapytać czy
    nie ma możliwości dofinansowania kursu. Dlaczego nie chcesz, żeby
    pracodawca finansował szkolenie? Przecież może się zgodzić jeśli to
    podniesie Twoje kwalifikacje na zajmowanym stanowisku.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::