PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto chroni pracodawce?

  • 40. Data: 2002-05-09 15:04:36
    Temat: Re: Kto chroni pracodawce?
    Od: "Jag" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Kaizen" <x...@c...sz> napisał

    : Dlaczego Cię dziwi, że pracownica chce dostać, co jej się należy?
    : Czy Ty wypłacałabys jej pensję z miesięcznym wyprzedzeniem, gdyby Cię o to
    : poprosiła? Pewnie powiesz, że trudna sytuacja itp. Czy sądzisz, że
    : bezrobotna expracownica będzie miała lepszą sytuację?

    Bezrobotna na własne życzenie - bądź łaskaw zauważyć. Dla mnie jest zabawne
    to, że pracodawca musi płacić te całe odprawy. Trudno się dziwić, że rośnie
    bezrobocie.

    --
    Jag

  • 42. Data: 2002-05-09 15:06:47
    Od: "Jag" <j...@w...pl>

    Użytkownik "gienia" <a...@y...com> napisał

    : Dziwie sie tylko, ze nie zgodzila
    : sie na propozycje Joanny rozlozenia odprawy na raty,

    Joanna w ogóle nie powinna z nią dyskutować, tylko napisać jej, że odprawa
    będzie wypłacana w taki sposób. Niech lata po sądach.

    --
    Jag

  • 43. Data: 2002-05-09 15:09:28
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Zgodziłeś się na to aby mu zapewnić te wczasy zatrudniając się u niego.

    Ja się zgodziłem, każdy bezrobotny weźmie ochłap żeby tylko mieć za co żyć
    !!!

    > To że żle traktował ludzi to świadczy o jego kulturze, ale miał do tego
    > prawo.

    Miał do tego prawo ??? Tak uważasz ze może taki ktoś uwłaczać godnosci swoim
    podopiecznym taki traktować ich z buta ???

    > Z tego co piszesz to widzę że jesteś mistrzem w pierdoleniu.

    Ty jesteś mistrzem w snuciu ideologii nie sprawdzonych w praktyce !!!

    > Z takimi jak Ty to Polska daleko nie zajdzie, więc dla dobra niej
    > wyjedź.......i niech cię nie podkusi tutaj wracać.

    Chętnie bym wyjechał tam gdzie pracownika się ceni a nie podrzyna mu gardło,
    bo w końcu taki pracodawca też może stać się tym podrzynanym przez kodeks,
    podatki i swoich pracowników - jak stanie się bezrobotnym !!!

    Zastanów się nad tym !!!

    Wrangler alis BunTowNiK (do Twojej wiadomości)....

  • 44. Data: 2002-05-09 15:10:00
    Od: "Jag" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał

    : Jeszcze rozumiem jak ktoś nie ma na zapłacenie bo rzeczywiscie firma mu
    leci
    : na łeb i szyję, ale ja znałem takich u których pracowałem co aby dalej
    mieć
    : 3 drogie auta w rodzine woleli wypieprzyć na bruk dobrych specjalistów !!!
    : Dzięki takim ruchom mamy w kraju jak mamy !!!

    To masz kiepskich znajomych, bo padla im firma.

    --
    Jag

  • 45. Data: 2002-05-09 15:12:13
    Od: "Jag" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał

    : To tak, stają się powoli bankrutami ale są i tacy co aby mieć taki
    standing
    : finansowy jak dotychczas nie mają skrupółów do wyrzucania pracowników,

    I słusznie nie mają skrupułów, bo inaczej padnie im firma i będą musieli
    wyrzucić wszystkich. Firma jest po to, żeby dawać zyski właścicielowi, a nie
    po to, żeby zatrudniać ludzi.

    --
    Jag

  • 46. Data: 2002-05-09 15:12:16
    Od: "Krzysztof " <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    > W tym kraju nie liczy się człowiek !!! Tu liczy sie zysk, jak sami
    > niejednokrotnie piszą !!!
    > No cóż ja mialem szczęście tylko na tych trafiać co aby być bogatszymi
    > jeszcze, to ludzi mieli za nic,
    > bo zawsze przyszedł jeleń bezrobotny za parę groszy !!!
    > A stereotyp będzie sie pogłębiał dopóki pracownik nie będzie ceniony !!!
    > A sam piszesz że pracodawcy robią kanty na podatkach, to oczywiste,ale nie
    > tylko na tym na traktowaniu pracowników również.
    > I z tym należy walczyć !!!
    >
    > Wrangler
    Oczywiscie, ze miales takie szczescie, bo od tych lepszych pracodawcow to
    pracownika teraz wolami nie wyciagniesz. I miejsca sa tylko albo w nowych
    firmach..startujacych w najtrudniejszych realiach rynkowych, albo u szui i
    kanalii, wymieniajacych pracownikow jak tylko probny sie konczy.......

    Liczy sie tylko zysk....hmm...a co?...ty dla idei pracujesz?..to powinienes
    byc zadowolony, im mniej ci placa?

    Powtarzam, nie jestem pracodawca, jestem pracownikiem i kazdego 30-go trzese
    sie czy juz......, ale staram sie miec w miare trzezwe spojzenie na cala
    sytuacje.
    pozdrawiam
    Krzysztof kilkanascie lat stazu pracy w 8 firmach

  • 47. Data: 2002-05-09 15:14:55
    Od: "Jag" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał

    : Mylisz kapitalizm z bezwględnym kapitalizmem i dżunglą na rynku pracy oraz
    : łamaniem praw pracowników !!!!!

    O jakich prawach pracowników piszesz? O tych, dzięki którym bezrobocie
    wzrosło do 20%, bo rządzili cymbały ze ZZ?

    --
    Jag

  • 48. Data: 2002-05-09 15:16:18
    Od: "Jag" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w

    : Pierdolisz jak potłuczony, przez takiego jak Ty zapierdałałem na to żeby
    : gnojowi wczasy na Dominikanie zapewnić !!!

    A kto ci kazał? Było rzucić pracę i nie tyrać na te wczasy

    : A ludzi traktował jak psy koło swojego obejścia !!!
    : Chyba jesteś jednym z nich, parszywym pracodawcą !!!

    A ty jesteś bolszewickim sk..synem.

    --
    Jag

  • 49. Data: 2002-05-09 15:18:18
    Od: "Krzysztof " <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    Jag <j...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Joanna w ogóle nie powinna z nią dyskutować, tylko napisać jej, że odprawa
    > będzie wypłacana w taki sposób. Niech lata po sądach.

    Wranglerku...hop, hop..!!!!!!!!!!

    jak myslisz, kogo Joanna poslucha nastepnym razem...z twoim zdaniem juz sie
    zapoznala.....

    Pozdr
    Krzysztof

  • 50. Data: 2002-05-09 15:18:41
    Od: "Jag" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w

    : Dokładnie, rozgoryczony być może bez szans na szybkie znalezienie pracy i
    : włożenie czegokolwiek do garnka !!!

    Niech zdycha z głodu, skoro nie chce pracować na część etatu. Ma napaprane
    we łbie tak jak ty. Im szybciej zdechnie, tym lepiej dla tego świata.

    --
    Jag