PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kontrakt menadżerski vs umowa o pracę??

  • 1. Data: 2007-07-07 10:53:44
    Temat: Kontrakt menadżerski vs umowa o pracę??
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl>

    Mam propozycję pracy w Biurze Projektów jako projektant wiodący albo w
    oparciu o kontrakt menażerski lub umowę o pracę. Z wzajemną umową
    zatrudnienia i pracy przez 3 lata.
    Co wybrać? Bo jak szukałem w Necie to są przykłady dla "menadżerów spółek"
    itd. Więc nie wchodzi w rachubę ........ Mercedes z kierowcą itd.
    Wiesiek

  • 2. Data: 2007-07-07 10:56:00
    Temat: Re: Kontrakt menadżerski vs umowa o pracę??
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl>

    Przepraszam
    Menażerski.....
    Wiesiek

  • 3. Data: 2007-07-07 15:29:05
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sat, 7 Jul 2007 12:53:44 +0200, "Wiesiek"
    <w...@p...onet.pl> wrote:

    >Mam propozycję pracy w Biurze Projektów jako projektant wiodący albo w
    >oparciu o kontrakt menażerski lub umowę o pracę.

    zwroc uwage na pewien niuans, nie pamietam szczegolow, poczytaj sobie
    troche prawo, ale jest cos takiego:

    etat - w razie czego pracodawca moze z ciebie sciagnac za straty z
    twojej winy maksymalnie 3 pensje.

    kontrakt menadzerski - odpowiadasz w 100% nie tylko za straty z twojej
    winy, ale rowniez za ew. stracone zyski (trezba tego dochodzic
    sadownie, ale da sie)

    oczywiscie powyzsze zalezy od specyfiki pracy, ale czasem warto
    wiedziec i pamietac o powyzszym

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 4. Data: 2007-07-07 17:41:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wiesiek napisał(a):
    > Przepraszam
    > Menażerski.....

    Od menażki czy menażerii? ;->

  • 5. Data: 2007-07-08 08:46:10
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał
    w wiadomości news:g2cv83hb0o3bovu7ubkjq5vpjuab3bhnn5@4ax.com...

> [...]
    > sadownie, ale da sie)
    >
    > oczywiscie powyzsze zalezy od specyfiki pracy, ale czasem warto

    O tym już wiem. Ale chodzi mi otakże takie problemy jak:
    - urlopy
    - zwolnienia lekarskie
    - dyspozycyjność
    Wiesiek

  • 6. Data: 2007-07-09 14:21:10
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sun, 8 Jul 2007 10:46:10 +0200, "Wiesiek"
    <w...@p...onet.pl> wrote:

    >O tym już wiem. Ale chodzi mi otakże takie problemy jak:
    >- urlopy
    >- zwolnienia lekarskie
    >- dyspozycyjność

    wyguglalem cos takiego:

    http://www.owp.trzcianka.pl/Gospodarka/Praca/prac3.h
    tml

    "Jeśli zdecydują się na kontrakt, przysługiwać im będą tylko te
    przywileje pracownicze, które w nim wynegocjują. "

    a i po glowie chodzi mi cos podobnego...

    pozdarwiam,
    Cyb