PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kontakt na bezpłatne konto pocztowe w ogłoszeniu rekrutacyjnym

  • 21. Data: 2005-04-13 19:09:09
    Temat: Re: Kontakt na bezpłatne konto pocztowe w ogłoszeniu rekrutacyjnym
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > To ja, Daniel Stankiewicz, sprawca (nieświadomy) całego tego
    > zamieszania. Przyznaję, że rekrutację prowadziłem pierwszy raz w życiu i
    > nie ustrzegłem się pewnych "szkolnych" błędów. Nie jestem pracownikiem

    Zapraszamy do Krakowa na szkolenie ;-) MSPANC ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 22. Data: 2005-04-13 19:24:46
    Od: Daniel Stankiewicz <t...@a...pl>

    KrzysiekPP wrote:
    > Zapraszamy do Krakowa na szkolenie ;-) MSPANC ...

    Może Tobie jest do śmiechu, ale mi nie bardzo.... Chciałem poszukać
    pracownika na moje miejsce i chciałem zrobić to w rzetelny sposób, żeby
    mieć spokojne sumienie, że zostawiam swoje stanowisko w dobrych rękach.
    Nie moja wina, że jestem administratorem, a nie osobą na codzień
    dokonującą rekrutacji.

    P.S. BMLBCISP (Być Może Lepiej Było Chcieć I Się Powstrzymać)

    Daniel Stankiewicz
    daniel dot stankiewicz at comarch dot pl

  • 23. Data: 2005-04-13 19:25:01
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 13 Apr 2005 19:04:57 +0200, Jan Kowalski
    <J...@n...pisz.tu> napisał:

    > Problem w tym, ze potem cała domena jest skanowana. Dajesz konto lub
    > nawet tylko alias c...@f...pl a spamy zaczynaja przychodzic
    > na konta d...@f...pl. Jak się przekonałem - nawet na konta
    > nigdzie nie upublicznione.
    >
    > J.K.

    Polecam darmowy program spamanihilator (nie wpuszcza spamu na klienta
    poczty - ocenia na pdst tematu i nadawcy nie sciagajac calej wiadomosci -
    mozna przegladajac kosz przywrocic omylkowo niewpuszczone oraz ma filtr
    nauki).

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 24. Data: 2005-04-13 19:34:55
    Od: " Eddie" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Nie bede odnosił się do Twojej wypowiedzi.
    Pytałem o to czy szanowni grupowicze odpowiadają na tekie ogłoszenia.
    Pozwólcie, że sam odpwiem na swoje pytanie. Ja nigdy nie aplikuję na
    ogłoszenie sygnowane adresem na bezpłatnym serwerze. Według mnie, autor
    takiego ogłoszenia rekrutacyjnego jest niewiarygodny.

  • 25. Data: 2005-04-13 19:43:03
    Od: Daniel Stankiewicz <t...@a...pl>

    Eddie wrote:
> [...]
    > ogłoszenie sygnowane adresem na bezpłatnym serwerze. Według mnie, autor
    > takiego ogłoszenia rekrutacyjnego jest niewiarygodny.

    Pewnie masz rację. Jak widać wiele ludzi na takie ogłoszenia odpowiada,
    bo dostałem mnóstwo ofert. Nie zmienia to faktu, że trochę się sparzyłem
    (a najgorsze jest to, że chciałem jak najlepiej) i następnym razem bym
    to zrobił zupełnie inaczej. Nie zmienia to też faktu, że naprawdę mam
    nadzieję, że nie będzie następnego razu - moim powołaniem raczej nie
    jest zarządzanie zasobami ludzkimi.

  • 26. Data: 2005-04-13 20:04:01
    Od: " " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Daniel Stankiewicz <t...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > to zrobił zupełnie inaczej. Nie zmienia to też faktu, że naprawdę mam
    > nadzieję, że nie będzie następnego razu - moim powołaniem raczej nie

    Napisałeś, że jesteś informatykiem. Powiem szczerze (a zdarzało mi się
    prowadzic rekrutacje), że moim zdaniem lepiej jest jesli rekrutacje na
    stanowiska informatyczne prowadzą informatycy.
    Gwoli wyjasnienia. Rekrutacje w których brałem udział ja, wyglądaly tak, że
    pierwszy przesiew kandydatów robiły HRy. Wygladało to tak, że do mnie
    trafiały aplikacje ludzi, którzy zapewne osobowościowo, najlepiej pasowali,
    do oferowanego stanowiska, ale z tych którzy nadsyłali aplikacje byli
    najgorzej przygotowani merytorycznie. moim zdaniem, znacznie lepszy model
    jest taki, w którym to informatyka w pierwszym etapie wybiera osoby,
    pasujące pod względem merytorycznym. ie mam nic przeciwko temu, zeby HRy z
    tak wybranych kandydatów dobierały sobie najlepiej im odpowiadających.
    Pozdrawiam i życzę sukcesów.

    Eddie

  • 27. Data: 2005-04-13 20:06:22
    Od: Centrum <a...@n...pisz.do.mnie.pl>

    Użytkownik Eddie napisał:

    > Ogłasza się jakoby Comarch S.A. Duża, znana firma

    http://www.comarch.pl/pl/Contact/Company+Offices+in+
    Poland/

    tu nie ma adresu do Piaseczna

    reasumując - ktos chce wyłudzić CV

  • 28. Data: 2005-04-13 21:38:25
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-04-13, Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu> wrote:
    > Problem w tym, ze potem cała domena jest skanowana. Dajesz konto lub
> [...]
    O, woda na mój młyn! :D
    To wszystko przez idiotów (tak, nie bójmy się tego słowa: i-dio-tów)
    bezmyślnie rozsyłających do wszystkich z książki adresowej rozmaite durne
    łańcuszki[1]. Ujawniając w ten sposób wszystkim odbiorcom zawartość swojej
    książki adresowej.

    Pozdrawiam
    Czesiu

    [1] o, jaka ładna tautologia mi wyszła - durny łańcuszek...
    --
    Boże, daj mi odwagę, abym mógł zmieniać to, co można zmienić,
    daj mi pokorę, abym godził się z tym, czego zmienić nie można

  • 29. Data: 2005-04-13 22:07:14
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Daniel Stankiewicz wrote:

    > Pewnie masz rację. Jak widać wiele ludzi na takie ogłoszenia odpowiada,
    > bo dostałem mnóstwo ofert. Nie zmienia to faktu, że trochę się sparzyłem

    to ze wiele ludzi na to odpowiada to jeszcze nic Ci nie mowi; skad
    wiesz, ze nie odpowiada tzw. motloch, a rzetelni administratorzy nie
    odpowiadaja bo z zasady nie odpowiadaja na oferty z takim kontaktem;

    przykladowo taki ja[1], jak zobaczylem to ogloszenie to pomyslalem sobie
    tak: "o! jakis debilek napisal ogloszenie do swojej mini-firemki ktora
    zapewne formalnie nie istnieje i podal w "o firmie" opis Comarchu -
    tylko nie wiem co chcial przez to osiagnac, bo ten opis wyglada jakby
    byl wyjety z innej bajki";

    [1] - zeby nie bylo watpliwosci: nie jestem powaznym
    adminsitratorem i nie jestem zainteresowany ta ofera;

    pzdrv;
    adas;

  • 30. Data: 2005-04-14 07:09:26
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > bezmyślnie rozsyłających do wszystkich z książki adresowej rozmaite durne
    > łańcuszki[1]. Ujawniając w ten sposób wszystkim odbiorcom zawartość swojej
    > książki adresowej.

    A masz rację. Z tym, że nie o łańcuszki koniecznie chodzi. Najgorsze
    są święta - dostałem np. życzenia świąteczne od trzech bardzo
    szacownych redakcji (gdzie daję reklamy). W polu adresata rekordzista
    zamieścił ponad 100 adresów odbiorców życzeń!!! Nie potrafią nawet
    nadać listu z prostym ukryciem adreasatów.

    Ale to nie całkim ma się do odpowiedzi na poprzednią moją wiadomość.
    Jak na konta firmy (również nie ujawniane) zaczęły przychodzić tony
    spamu, z ciekawości uaktywniłem opcję odbioru wiadomości na jedno
    z kont, ze złymi nazwami przed @, ale domeną zapraszam.pl. W ciągu
    jednej nocy pojawiło się tam kilkaset takich maili z przypadkową
    pierwszą częścią adresu (fizycznie nie istniejącą). Stąd też bierze
    się spam na adresach wewnętrznych o bardziej oczywistym brzemieniu.
    Przestały też dziwić statystyki domeny i duży odsetek wejść
    zagranicznych, zwłaszcza z USA. O ile nie dziwią takie wejścią na nasz
    dział exlibrisu (zamieszczona tam galeria dla koneserów jest atrakcją)
    to jednak przy średnio 300 wizytach dziennie (w tym w sporej części na
    niepubliczny serwis) 15-20% wejść zagranicznych jest dosyć dziwne.
    Lekarstwem na spam taki okazało się dopiero "udziwnienie" nazw kont.

    Co wszytko oczywiście wyjaśnia tylko pojawienie się spamu na
    wewnętrznych kontach, ale nie zainteresowanie spamerów domeną.
    Do tego drugiego przyczyniają się osoby bezmyślne, chociaż czasem
    nawet pełne dobrych intencji.

    J.K.
    --
    ====== kilka ofert zatrudnienia: www.zapraszam.pl/praca/ ======
    1 września o 12.00 Warszawa, Meissnera 5 - otwarcie jubileuszowej