PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontakt na bezpłatne konto pocztowe w ogłoszeniu rekrutacyjnymRe: Kontakt na bezpłatne konto pocztowe w ogłoszeniu rekrutacyjnym
    From: Daniel Stankiewicz <t...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kontakt na bezpłatne konto pocztowe w ogłoszeniu rekrutacyjnym
    Date: Wed, 13 Apr 2005 21:43:03 +0200

    Eddie wrote:
    > Pytałem o to czy szanowni grupowicze odpowiadają na tekie ogłoszenia.
    > Pozwólcie, że sam odpwiem na swoje pytanie. Ja nigdy nie aplikuję na
    > ogłoszenie sygnowane adresem na bezpłatnym serwerze. Według mnie, autor
    > takiego ogłoszenia rekrutacyjnego jest niewiarygodny.

    Pewnie masz rację. Jak widać wiele ludzi na takie ogłoszenia odpowiada,
    bo dostałem mnóstwo ofert. Nie zmienia to faktu, że trochę się sparzyłem
    (a najgorsze jest to, że chciałem jak najlepiej) i następnym razem bym
    to zrobił zupełnie inaczej. Nie zmienia to też faktu, że naprawdę mam
    nadzieję, że nie będzie następnego razu - moim powołaniem raczej nie
    jest zarządzanie zasobami ludzkimi.

    Daniel Stankiewicz
    daniel dot stankiewicz at comarch dot pl